گواهینامه استاندارد بین‌المللی ایزو 10015 شهرداری مشهد تمدید شد


گواهینامه استاندارد بین‌المللی ایزو 10015 شهرداری مشهد تمدید شد

مشهد- ایرنا- مدیرکل دفترنوسازی و تحول سازمانی شهرداری مشهد گفت: گواهینامه استاندارد بین المللی ایزو 10015 شهرداری مشهد به مدت یک سال دیگر تمدید شد.

هدا پیروی روز جمعه در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: به‌ منظور تایید انطباق کامل سیستم مدیریت آموزشی شهرداری مشهد با الزامات استاندارد بین‌المللی ایزو ۱۰۰۱۵ و در راستای ارتقای سطح دانش، مهارت و توانایی‌های عمومی، تخصصی و مدیریتی جهت دستیابی به حداکثر توانمندی و بهبود عملکرد سرمایه‌های انسانی، شهرداری مشهد موفق به تمدید گواهینامه استاندارد بین‌المللی آموزش ایزو ۱۰۰۱۵ به مدت یک سال دیگر شد.

وی ادامه داد: توسعه و ارتقای مهارت‌های عمومی و تخصصی مدیران و پاسخگویی به نیازها و مسایل آموزشی آنان، ایجاد بسترهای مناسب، تشویق و ترغیب سرمایه‌های انسانی در راستای تحقق یادگیری سازمانی و سازمان یادگیرنده و ایجاد زمینه‌های ارزیابی و توسعه شایستگی‌ها در راستای ارتقا و توسعه سرمایه‌های انسانی، راهبردهایی است که شهرداری مشهد سرلوحه خود قرار داده است.

پیروی گفت: فراهم‌سازی زمینه توانمندسازی متخصصین و خبرگان داخلی و بهره‌گیری از دانش و توانایی‌های آنان در آموزش و ارتقای کارکنان، ایجاد سازوکار توان‌سنجی تخصصی، ارزیابی و نظارت بر عملکرد تأمین‌کنندگان آموزشی پایش و اندازه‌گیری فرآیند آموزش، از دیگر راهبردهایی است که شهرداری مشهد سرلوحه خود در رسیدن به اهداف آموزش کارکنان قرار داده است.

کلانشهر سه و نیم میلیون نفری مشهد دارای ۱۳ منطقه و ۴۴ ناحیه شهرداری است. این نهاد افزون بر ۱۰ هزار کارمند دارد.

شهرداری مشهد علاوه بر مدیریت و نظارت عالی بر شهرداران مناطق ۱۳ گانه این شهر هفت معاونت شامل حمل و نقل و ترافیک و عمران، خدمات شهری، فرهنگی و اجتماعی، شهرسازی و معماری، برنامه‌ریزی و توسعه، مالی و اداری، معاونت اقتصادی به اضافه تشکیلات مشاور و رییس حوزه شهردار را به عنوان زیرمجموعه خود دارد.

سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد زیرمجموعه معاونت برنامه‌ریزی و توسعه شهرداری این شهر است. معاونت حمل و نقل و ترافیک و عمران شهرداری مشهد نیز حوزه‌های 'گروه نظارت بر حمل و نقل، شرکت بهره‌برداری قطار شهری، شرکت قطار شهری، سازمان حمل و نقل و بار درون شهری، سازمان حمل و نقل و ترافیک و سازمان اتوبوسرانی' این شهر را مدیریت می‌کند.

معاونت امور اقتصادی شهرداری مشهد هم ناظر بر عملکرد و مسوول مدیریت حوزه 'سازمان زمین و مسکن، مدیریت سرمایه‌گذاری و مشارکت‌ها، مدیریت بازاریابی و بهره‌برداری، مدیریت اداری مالی و پشتیبانی و مدیریت املاک' در چارچوب چارت سازمانی شهرداری مشهد است.

مشهد به عنوان دومین کلانشهر بزرگ ایران ۳۲۸ کیلومترمربع وسعت دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان رضوی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود همه آهنگ های ارسان ار