دانلود فیلم دوباره زندگی

دانلود فیلم دوباره زندگی با لینک مستقیم و کیفیت عالی

ژانراجتماعی، خانوادگی، درام
زبانفارسی
سال انتشار1398
کشور سازندهایران
کیفیت (ها)480p - 720p - 1080p - 1080hq - bluray
سایزمتفاوت در کیفیت های مختلف
مدت زمان76 دقیقه
کارگردانرضا فهیمی

بازیگران :

گلاب آدینه، شمس لنگرودی، رها خدایاری، خلف علوانی، اختر خوشکنار، آیه مقدم

خلاصه داستان :

داستان دوباره زندگی ، همانطور که از نام آن پیداست، ماجرای زندگی زن و مرد میانسالی است که فرزندانشان را به خانه خود فرستاده اند و حال در میانسالی تصمیم دارند به خانه سالمندان رفته و بقیه زندگیشان را در آنجا بگذرانند و به عبارتی به انتظار مرگ بنشینند اما بنا به اتفاقاتی که در زندگی آن ها می افتد ، دست روزگار دوباره آنها را در کنار هم قرار می دهد تا برای ادامه زندگی در کنار یکدیگر تلاش کنند…

معرفی فیلم دوباره زندگی

دانلود فیلم ایرانی دوباره زندگی : “دوباره زندگی” فیلمی به کارگردانی رضا فهیمی و تهیه کنندگی حسین پورحمیدی، محصول سال 1396 می باشد. نویسندگی این فیلم را نیز مجید اسماعیلی پارسا و امیرمحمد عبدی به صورت مشترک برعهده داشته اند.

فیلم سینمایی “دوباره زندگی” نخستین اثر رضا فهیمی در حوزه فیلم های بلند می باشد. او که پیش از این در زمینه فیلم کوتاه فعالیت داشته است، با ساخت “دوباره زندگی” وارد عرصه فیلم های سینمایی و بلند شده است. از معروف ترین آثار این کارگردان در حوزه فیلم کوتاه می توان به “کودکان ابری” اشاره داشت که این فیلم کوتاه توانست در بسیاری از جشنواره های داخلی و خارجی جوایزی را دریافت کند و در نهایت نیز به عنوان نماینده فیلم کوتاه به اسکار معرفی شد.

فیلم “دوباره زندگی” برای اولین بار در سی و ششمین جشنواره ملی فیلم فجر در سال 1396 به نمایش درآمده است. این فیلم در بهار 1398 در سینماهای ایران اکران شد و در 30 اردیبهشت ماه 1399 نیز در شبکه نمایش خانگی منتشر شد.

(در انتهای این مطلب لینک دانلود فیلم سینمایی “دوباره زندگی” را می توانید مشاهده نمایید.)

عوامل تولید فیلم سینمایی ایرانی دوباره زندگی

کارگردان: رضا فهیمی، تهیه کننده: حسین پورمحمدی، نویسنده: مجید اسماعیلی پارسا، امیرمحمد عبدی، مدیر فیلمبرداری: پیمان عباس زاده، سرپرست تدوین: حمیدرضا قربانی، صدابردار: سیدوحید رضویان، صداگذاری: سید علیرضا علویان، موسیقی: ستار اورکی، دستیار اول کارگردان و برنامه ریز: امیر سلیم خانی، منشی صحنه: آرزو قربانی، مدیر تولید: حسین فرضی زاده، جانشین تولید: سیدنادر سیدمحمدی، طراح چهره پردازی: سیدجلال موسوی، طراح صحنه و لباس: فرحناز نادری، مسئول هنروران: حمید بخشی نژاد، فارا بخشی نژاد، مشاور رسانه‌ ای: احسان عباسی