شهید سلیمانی افسانه شکست‌ناپذیری صهیونیسم را باطل کرد


شهید سلیمانی افسانه شکست‌ناپذیری صهیونیسم را باطل کرد

کرمان - ایرنا - امام جمعه رابر با گرامیداشت یاد و خاطره سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: این اولین روز قدسی است که بدون حضور ظاهری شهید قدس حاج قاسم‌سلیمانی برگزار می‌شود که اسماعیل هنیه در مراسم تشییع ایشان در دانشگاه تهران از ایشان به‌عنوان شهید قدس یاد کرد.

حجت الاسلام علی علیدادی سلیمانی در آیین روز قدس امروز در روز آخرین جمعه ماه مبارک رمضان افزود: شهیدسلیمانی بود که در فلسطین اشغالی راهبرد دفاع را به راهبرد هجوم مبدل و مقاومت را از پرتاب سنگ به پرتاب موشک نقطه زن سوق داد.

حجت‌الاسلام علیدادی سلیمانی اظهار داشت: با طرح های شهیدسلیمانی افسانه شکست‌ناپذیر صهیونیسم باطل و زنگ نابودی اسرائیل و صهیونیسم به صدا درآمد.

فتح خرمشهر یکی از پرافتخارترین دستاوردهای انقلاب اسلامی

وی با تبریک سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر گفت: فتح خرمشهر با تفکر انقلابی و اقدام جهادی باحضور جوانان انقلابی یکی از پرافتخارترین و موثرترین دستاوردهای جمهوری اسلامی ایران است.

امام جمعه رابر با تبریک پیشاپیش فرا رسیدن عیدسعید فطر بیان داشت: نماز عید فطر امسال باتوجه به شیوع کرونا نسبت به سال‌های قبل متفاوت خواهد بود و اگر امسال بخواهیم این ویروس را برای سلامت مردم عزیز مدیریت کنیم نباید اجتماع داشته باشیم و به همین منظور نماز عید فطر شهرستان رابر در چهار نقطه حسینیه جامع این شهر، مسجدالرضا رابر ، مسجد جامع روستای سیه بنوییه و مسجد امام حسین(ع) شهر هنزا درساعت هفت و ۱۵ دقیقه صبح روز عید برگزار می‌شود.

تمهیدات سخت‌گیرانه برای ورود گردشگران به رابر اتخاذ شود

وی تصریح کرد: مدیران این شهرستان و اعضای ستاد مبارزه با کرونا تمهیدات محکم و سخت‌گیرانه در جلوگیری از ورود مهمانان و گردشگران به شهرستان را در ۲ بخش مرکزی و هنزا در نظر بگیرند که بتوانیم این ویروس را مدیریت کنیم.

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی با اشاره به تعطیلات عید سعید فطر، طبیعت، گردشگری و منطقه خوش آب و هوای رابر و احتمال جذب گردشگر در ایام تعطیلات عید فطر افزود: با همه احترامی که به مهمانان و گردشگران قائلیم در راستای پیشگیری از ویروس کرونا و حفظ سلامت مردم از پذیرش گردشگر معذوریم.

امام جمعه رابر همچنین از اعضای ستاد مبارزه با کرونای این شهرستان، مدیر، کارکنان شبکه بهداشت و پزشکان و پرستاران بیمارستان رابر در مدیریت ویروس کرونا تشکر و قدردانی کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


طَرح ِ اَندام ِ درد