اهدای کتاب به کانون های برتر گیلان در رویداد ملی« فهما »


اهدای کتاب به کانون های برتر گیلان در رویداد ملی« فهما »

حجت ا‌‌لاسلام رضوانی نژاد از اهدای کتاب به کانون‌‌های برتر گیلان در رویداد ملی فهما به ارزش 620 میلیون ریال خبر داد.

حجت الاسلام «محمدعلی رضوانی نژاد» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت با بیان اینکه در رویداد ملی فهما ۴۷ کانون فرهنگی و هنری مساجد گیلان حائز رتبه شدند اظهارکرد: از این تعداد یک کانون از گیلان به نام انصارالزینب(س) روستای لب دریا در رویداد ملی فهما کانون برتر شناخته شده است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد گیلان افزود: این تعداد کانون توانستند در مجموع یکصد و ۲۷ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان را جذب و به خود اختصاص دهند.

وی با بیان اینکه ۶۲۰ میلیون ریال کتاب به کانون‌های برتر در رویداد ملی فهما اهدا می‌شود تصریح کرد: این کتاب‌ها به‌منظور تامین منابع کانون‌ها و کتابخانه‌های مساجد جهت توسعه فرهنگ کتاب و کتابخوانی اهدا می‌شود.

حجت الاسلام رضوانی نژاد بیان کرد: به کانون برتر پنج کارتن کتاب کمک آموزشی،۲ کارتن عمومی، ۲ کارتن کودک به ارزش ۵۰ میلیون ریال اهدا شد.

وی از اهدا سه کارتن کتاب کمک آموزشی، یک کارتن عمومی و یک کارتن کودک به کانون‌های شایسته تقدیر در رویداد ملی فهما خبر داد و گفت: این تعداد کتاب به ارزش ۳۰ میلیون ریال به هر یک از پنج کانون شایسته تقدیر در گیلان اهدا می‌شود.

وی ادامه داد: کانون محمد رسول الله(ص) رودبار، کانون مصباح انزلی، کانون خاتم‌الانبیا(ص) و کانون شهدای مدافع حرم از رشت از کانون‌های شایسته تقدیر در رویداد ملی فهما بودند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد گیلان با بیان اینکه ۴۲ کانون نیز فعال در استقرار نام جامع فهما شناخته شدند اضافه کرد: یک کارتن کتاب کمک آموزشی، یک کارتن کتاب کودک و یک کارتن کتاب عمومی به ارزش یک میلیون ریال به این کانون‌ها اهدا شد.

پایان پیام/84

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نتایج آزمون استخدامی معلمان چه زمانی اعلام می‌شود؟