توان دهیاران در پروژه‌های خراسان جنوبی بکارگیری می‌شود


توان دهیاران در پروژه‌های خراسان جنوبی بکارگیری می‌شود

بیرجند - ایرنا - معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی گفت: امسال نیز استفاده از توان دهیاران در پروژه‌های عمرانی روستایی مدنظر است.

به گزارش روز شنبه روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی، سید کمال‌الدین میرجعفریان در بازدید از احداث زیرساخت‌های مورد نیاز ایستگاه‌های دیجیتال در روستاها افزود: سال ۱۳۹۸ از ظرفیت دهیاری‌ها در اجرای پروژه‌های ساخت ۱۰ هزار واحد مسکن روستایی، مرمت و احیای قنوات، احداث‌ و تامین زیرساخت ایستگاه‌های دیجیتال صدا و سیما استفاده شده که نتایج بسیار مطلوبی هم به همراه داشته است.

وی گفت: دهیاران بازوان توانمندی برای دستگاه‌های اجرایی در عمران و آبادانی روستاها هستند و مدیران باید ضمن حمایت از دهیاران، از این ظرفیت حداکثر استفاده را در رسیدن به اهداف سازمانی دستگاه‌ها در روستاهای استان ببرند.

معاون استاندار خراسان جنوبی استفاده از ظرفیت دهیاران و همراهی مردم را عامل مهمی در سرعت بخشیدن به روند اجرای پروژه‌های عمرانی روستایی عنوان کرد.

وی با اشاره به اقدامات و پروژه‌هایی که به همت دهیاری‌ها در سطح استان در حال انجام است افزود: دهیاران در بحث مدیریت بحران در روستاها و خیلی از امور اثربخش دیگر نیز توان خود را به نمایش گذاشته‌اند.

میرجعفریان اظهار داشت: شناخت کامل دهیاران از شرایط روستا و ارتباط خوبی که با مردم دارند، علت موفقیت طرح‌ها بوده است.

بیش از ۴۱ درصد جمعیت خراسان جنوبی ساکن روستا هستند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان جنوبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلمات پانتومیم | 350 سوژه سخت ،راحت ،خنده دار +150ضرب المثل