عاملان التهاب در بازار خودرو و ارز مهاباد دستگیر شدند


عاملان التهاب در بازار خودرو و ارز مهاباد دستگیر شدند

مهاباد- ایرنا- فرمانده انتظامی مهاباد گفت: افرادی که در فضای مجازی این شهرستان موجب التهاب در بازار معاملات خودرو و ارز شده بودند، با تلاش ماموران پلیس فتا شناسایی و دستگیر شدند.

سرهنگ برزو تجاری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: کارشناسان پلیس فتا در راستای رصد فضای مجازی، کنترل و شناسایی افرادی که اقدام به التهاب در بازار خودرو و ارز در فضای مجازی می‌کردند، موفق به شناسایی سه نفر در این زمینه شدند.

وی ادامه داد: این افراد با ایجاد صفحات اینستاگرامی و کانال‌های تلگرامی در فضای مجازی با انتشار قیمت‌های متفاوت خودرو و ارز موجب تشویش اذهان عمومی و ایجاد قیمت‌های کاذب در بازار می‌شدند.

وی اضافه کرد: متهمان در اظهارات خود انتشار این قیمت‌ها در فضای مجازی را به قصد کسب درآمد و همچنین ایجاد انگیزه برای افزایش کاربران در صفحات مجازی خود عنوان کردند.

فرمانده انتظامی مهاباد با اشاره به اینکه همه صفحات مجازی متهمان توسط پلیس فتا مسدود شده است، گفت: این افراد در بازجویی، به بزه ارتکابی خود اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شدند.

سرهنگ تجاری به شهروندان توصیه کرد که اخبار مربوط به قیمت خودرو و ارز را از سایت‌ها و شرکت‌های معتبر داخلی دنبال کنند و هرگز به اخباری که در بعضی از سایت‌ها و کانال‌های مجازی منتشر می‌شود، اعتماد نکنند.

مهاباد در جنوب آذربایجان‌غربی و ۱۱۶ کیلومتری مرکز استان واقع است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ اگر پرسیان یارو هاله محمد محمدی