اقدام عجیب مادر کریس رونالدو علیه جورجینا رودریگز


اقدام عجیب مادر کریس رونالدو علیه جورجینا رودریگز

از زمانی که رابطه کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی یوونتوس و نامزدش جورجینا رودریگز آغاز شد همیشه بحث هایی در این باره مطرح بود که مادر ستاره پرتغالی با مدل اسپانیایی اختلاف دارد. نوشته اقدام عجیب مادر کریس رونالدو علیه جورجینا رودریگز اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

اقدام عجیب مادر کریس رونالدو علیه جورجینا رودریگز

چرا مادر رونالدو ، جورجینا رودریگز را «آنفالو» کرد؟
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۳ خرداد ۱۳۹۹ | ۱۶:۳۰
اقدام عجیب مادر کریس رونالدو علیه جورجینا رودریگز

از زمانی که رابطه کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی یوونتوس و نامزدش جورجینا رودریگز آغاز شد همیشه بحث هایی در این باره مطرح بود که مادر ستاره پرتغالی با مدل اسپانیایی اختلاف دارد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

جورجینا همسر رونالدو و دولورس بارها اختلاف داشتن با همدیگر را در شبکه های اجتماعی تکذیب کردند و بارها با هم عکس گرفتند اما اخیرا یک مسئله باعث شده تا آتش این شایعه داغ تر شود : دولورس در اینستاگرام، جورجینا را آنفالو کرده است. بعد از این اتفاق شایعات در مورد اختلاف این دو شدت گرفت اما اخیرا مادر یوونتوس پیامی در اینستاگرام خود منتشر کرد و در این باره توضیح داد.

برخی مطبوعات پرتغال ادعا کرده بودند که مادر رونالدو در دوران قرنطینه در مادیرا با جورجینا اختلاف پیدا کرده است و مشکلات میان این دو خیلی شدید بوده است. دولورس اما در پیامی اینستاگرامی نوشته است :

” دنبال کننده های عزیز، اگر فردی که رابطه مستقیم با او دارم را آنفالو کرده ام، قطعا بدون قصد قبلی بوده و تعمدی در کار نبوده است. همان طور که می دانید، من زیاد از اینستاگرام سر در نمی آورم و به شکلی عجیب آن را مدیریت می کنم. اگر عروسم یا هر کدام از نزدیکانم را آنفالو کنم کاملا غیرعمدی و اتفاقی بوده است. به هیچ وجه قصد ندارم به کسی آسیب بزنم.”

دولورس در ادامه پیام خود نوشته است:

” از شایعه سازی دست بردارید، من با هیچ کسی اختلاف ندارم. بچه ها و افراد احمق وقتی با هم به مشکل می خورند، همدیگر را آنفالو می کنند. من به اندازه کافی عمر کرده ام تا بدانم چنین اختلافاتی را در اینستاگرام نمی توان حل کرد. این پیام را با کمک دخترم نوشتم. سعی کردم که یاد بگیرم تا عکس منتشر کنم و پیام های شما را بخوانم اما ممکن است در این مورد هم اشتباه کنم. شاد و خوش باشید.”

از سویی الما دختر رونالدو هم در پیامی به رسانه های پرتغال حمله کرد و نوشت:

“به تازگی این خبر را خواندم و با خودم فکر کردم که برای بعضی ها ویروس در این روزها نه تنها روی زندگیشان اثر گذاشته بلکه روی مغزشان هم تاثیرگذار بوده است. نمی خواهم بی ادب باشم اما گاهی از اوقات باید هر فحشی که می توانم را نثارشان کنم. فقط یک چیز می خواهم : به خانواده ام و به خصوص مادرم احترام بگذارید و شایعات بی مورد را ایجاد نکنید”

و کتیا خواهر دیگر رونالدو نوشته است :

” روزنامه نگاری در پرتغال دچار شرایط وحشتناکی شده است.”

اقدام عجیب مادر کریس رونالدو علیه جورجینا رودریگز

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نهادینه سازی ارزش آفرینی برای مشتری در فرهنگ تولید