از احضار مدیر سابق شیلات و کشاورزی قشم تا معارفه سرپرست جدید


از احضار مدیر سابق شیلات و کشاورزی قشم تا معارفه سرپرست جدید

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم گفت: سلامت اداری و برخورد با فساد در اولویت کاری سازمان منطقه آزاد قشم است و در این راه با مدیرانی که بخواهند از موقعیت خود سوء استفاده کنند، طبق قوانین نظام مقدس جمهوری اسلامی برخورد جدی می شود.

حمیدرضا مومنی عصر امروز(سوم خردادماه) در آیین تودیع و معارفه مدیر شیلات و کشاورزی و مدیر مرکز بین المللی رشد سازمان منطقه آزاد قشم گفت: با شناسایی تخلف مدیر شیلات، احصای تخلفات وی و ارجاع به اداره کل حراست این سازمان، مدیر مربوطه برکنار و تحویل مقامات امنیتی شد.
وی با بیان اینکه برخورد با فساد در بخش های مختلف سازمان منطقه آزاد قشم مدتهاست آغاز شده، ادامه داد: در چند ماه گذشته در جریان یکی از موارد فساد در سازمان با شناسایی یکی از کارکنان متخلف بخش مالی سازمان و همکاری سربازان گمنام امام زمان (عج)، پرونده اختلاس وی هم اکنون نیز در جریان است.
وی همچنین با اشاره به یک مورد جعل اسناد از سوی سرمایه گذاران سوری و مراجعه کنندگان سازمان منطقه آزاد قشم، افزود: با بررسی های انجام شده، تخلفات به سرعت به دستگاه های نظارتی ارجاع شد.
رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم همچنین از ثبت دارایی های مدیران سازمان منطقه آزاد قشم خبر داد و بیان کرد: باید مشخص شود مدیران چه دارایی هایی دارند و در مدت مسئولیتشان چه میزان به دارایی هایشان اضافه شده است.
وی شفافیت را رکن اساسی برای رشد و توسعه سازمان منطقه آزاد قشم برشمرد و اضافه کرد: با تمامی تخلفات در بخش های مختلف سازمان، برخورد خواهد شد.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، عنوان کرد: هرگونه تخلف، کم کاری و نقطه ضعفی که در منطقه آزاد قشم می بینند را با مکانیزم جدیدی که تعریف کردیم، توسط روابط عمومی دریافت و پس از تجزیه و تحلیل و به منظور انعکاس به بخش ها و معاونت های مختلف اعلام می شود.
وی اضافه کرد: به طور حتم در رفع مشکلات مردم جزیره اقدام اجرایی و اصلاحی انجام شود.
به گزارش ایسنا، در این مراسم، "حامد عبداللهی" مدیر شیلات و کشاورزی برکنار و "منصور آزاد" سرپرست جدید شیلات و کشاورزی سازمان منطقه آزاد قشم شد.همچنین در حکم دیگری "محمدرضا عباسی" جای خود را به "کمال بیرامیان" داد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه هرمزگان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


می دانستید مادر ترانه علیدوستی یک هنرمند معروف است؟ | شباهت جالب ترانه علیدوستی به مادر...