نگرانی الکس مارکز در رابطه با آینده اش با رپسول هوندا


موتوجی‌پی ایران – الکس مارکز در مصاحبه خود بیان کرد که شرایط ایجاد شده برای فصل 2020 به واسطه شیوع ویروس کرونا، باعث شده تا فرصت مناسب برای نمایش توانایی‌های خود را نداشته باشد و این قضیه باعث نگرانی وی شده است. چندی پیش قهرمان فصل 2019 موتو دو، یعنی الکس مارکز، با امضاء قراردادی یک ساله به تیم رپسول هوندا پیوست و جایگزین خورخه لورنزو در این تیم...

موتوجی‌پی ایرانالکس مارکز در مصاحبه خود بیان کرد که شرایط ایجاد شده برای فصل 2020 به واسطه شیوع ویروس کرونا، باعث شده تا فرصت مناسب برای نمایش توانایی‌های خود را نداشته باشد و این قضیه باعث نگرانی وی شده است.

چندی پیش قهرمان فصل 2019 موتو دو، یعنی الکس مارکز، با امضاء قراردادی یک ساله به تیم رپسول هوندا پیوست و جایگزین خورخه لورنزو در این تیم شد.

با شیوع ویروس کرونا و لغو شدن پی در پی مسابقات، فرصت برای حضور این موتورسوار در پیست مسابقه فراهم نشد تا عملکرد وی ارزیابی شود و توانایی‌هایش مشخص گردد. از طرفی با مشخص شدن جایگاه موتورسواران در فصل‌های آتی در تیم های سوزوکی و یاماها و مذاکرات در جریان تیم‌های دوکاتی و کی تی ام، گزینه‌های دیگر برای الکس مارکز از بین رفته اند و این نگرانی در رابطه با عدم تمدید قرارداد وی از جانب رپسول هوندا موجب آشفتگی وی شده است.

الکس مارکز در مصاحبه خود گفت:

شرایط برای من کمی پیچیده شده است. زمانی که شما فرصت نمایش توانایی‌های خود را نداشته باشید، عملا بسیاری از موقعیت‌ها را از دست خواهید داد.

در این مدت شاهد امضاء قراردادهای سوزوکی و یاماها بودیم. تیم‌های کی تی ام و دوکاتی نیز در حال مذاکره هستند و حتی مارک مارکز نیز قرارداد خود را امضاء کرده است. بنابراین من کمی نگران شرایط پیش آمده هستم و تنها چاره این است که صبور باشم.

نگرانی الکس مارکز در رابطه با آینده اش با رپسول هوندانگرانی الکس مارکز در رابطه با آینده اش با رپسول هوندا

مارک مارکز به همراه الکس مارکز

وی در ادامه گفت:

من با برادرم در این باره صحبت کردم. در ماه‌های گذشته ما فرصت آن را داشتیم تا درباره مسائل مختلف فکر کنیم. اکنون همه ما منتظریم تا شرایط به حالت عادی باز گردد و همه ما به پیست‌های مسابقه بازگردیم. تا آن روز باید صبور باشیم و زمانی که به وضع قبل بازگشتیم، از صد درصد توان خود استفاده کنیم.

ویراستار » انسیه صفری این نوشته را به اشتراک بگذارید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه موتورسواری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صدای کوتوله برزیلی برای آموزش و سریع حرف زدن