50 تخت به ظرفیت اورژانس بیمارستان هفتم تیر شهرری اضافه می‌شود


50 تخت به ظرفیت اورژانس بیمارستان هفتم تیر شهرری اضافه می‌شود

شهرری _ ایرنا _ فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: 50 تخت جهت افزایش ظرفیت اورژانس بیمارستان شهدای هفتم تیر این شهرستان اختصاص می یابد که این تجهیزات دهه فجر امسال به بهره‌برداری خواهد رسید. 

حسین توکلی کجانی روز یکشنبه در بازدید از بیمارستان شهدای هفتم تیر در جمع خبرنگاران اظهارداشت: بیمارستان شهدای هفتم تیر جزو بیمارستانهایی است که تصادفی های شهر تهران به آن مراجعه می کنند، طرح افزایش ظرفیت ۵۰تخت خوابی بیمارستان جهت اختصاص به اورژانس به این بیمارستان کلید خورده که امیدواریم تا دهه فجر آماده بهره برداری شود.
وی خاطر نشان کرد: همزمان با توجه به اتفاقات بعد از شیوع کرونا از تلاشگران عرصه سلامت تقدیر وتشکر شد زیرا که اقدامات حوزه سلامت تداعی کننده دوران دفاع مقدس است.
این مسئول بیان کرد: بلافاصله پس از درگیری کشور با بیماری کرونا در شهرستان ری اقدامات قابل توجهی در حوزه های سلامت از نظر زیرساخت مناسب و تامین تجهیزات مورد نیاز بیماری کرونا و اعطای کارانه به تلاشگران عرصه سلامت صورت گرفت.
توکلی با اشاره به تجهیز ۲ بیمارستان شهرستان ری در ایام کرونا تصریح کرد:تلاش مستمر در این حوزه منجر به تجهیز ۲ بیمارستان فیروز آبادی وشهدای هفتم تیر شد و طرح های جدید این بیمارستان ها که سالها بلاتکلیف مانده بود تعیین تکلیف شد و بخش هایی از این طرح ها در جهت ارائه خدمات مناسب به بیماران کرونا آغاز به کار کرد.

این مسئول اضافه کرد: هم اکنون با توجه به اینکه کشور در شرایط تحریم قرار دارد اما اتقاقات خوبی در حوزه سلامت رخ داده و این نشان از همراهی و همدلی مردم و مسئولین دارد.
توکلی خاطرنشان کرد:اکنون اولویت اصلی ما تامین فضای مورد نیاز برای سلامت مردم از جمله امکانات بیمارستانی و لوازم و تجهیزات است، امروز با تلاش تمامی جهادگران کمبودی در مسایل مربوط به مقابله با کرونا نداریم و تلاش میکنیم تا سرانه بهداشت و درمان را در شهرری بالا بریم.
در ادامه رییس بیمارستان شهدای هفتم تیر گفت:عملیات اجرایی طرح بیمارستان جایگزین از سال گذشته شروع شده و طی ۳سال به بهره برداری خواهد رسید.
محمد امین زارع ادامه داد: عملیات اجرایی بخش اورژانس بیمارستان شهدای هفتم تیر جهت افزایش ظرفیت از سال ۹۴ شروع شده تا سال ۹۶ که متوقف شده بود اما به همت مسئولان مجددا شروع به کار شده و طی هشت ماه آینده با تخصیص اعتبارلازم به بهره برداری خواهد رسید.
وی افزود:طبقه همکف اورژانس و سوییت رادیولوژی طبقه دوم دارای پنج اتاق عمل و طبقه سوم ۲۳ تخت ای سی یو می باشد که ازحجم مراجعان بیمارستان کاهش دهد.
رییس بیمارستان شهدای هفتم تیر درپایان با اشاره به راه اندازی کلینیک ویژه طی چهارماهه آینده خبرداد وگفت: بیمارستان شهدای هفتم تیر شهرستان ری به دلیل افزایش مراجعات دربخش تصادفی ها نیاز به بروزرسانی داشت که به همت مسئولان این مهم هم به زودی انجام می شود.
زارع درپایان باتشکر از کادردرمان کشور درایام شیوع ویروس کرونا عنوان کرد: کادردرمان وپزشکی کشور جهادگران عرصه سلامت هستند که عملکرد خوبی طی این مدت داشته اند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال عطسه امروز چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403 / فیلم