سیستم مورد نیاز نسخه ریمستر مافیا 2 – Mafia 2: Definitive Edition


سیستم مورد نیاز نسخه ریمستر مافیا 2 – Mafia 2: Definitive Edition

بازی Mafia 2: Definitive Edition سرانجام منتشر شد. مشخصات فنی سیستم مورد نیاز نسخه ریمستر مافیا 2 را در ادامه مطالعه کنید. سیستم مورد نیاز نسخه ریمستر مافیا 2 در مقایسه با نسخه اصلی، جهش بزرگی داشته است و توانایی رقابت با آثار روز را دارد. این نسخه بازسازی شده اولترا اچ دی، علاوه بر... نوشته سیستم مورد نیاز نسخه ریمستر مافیا 2 – Mafia 2:...

بازی Mafia 2: Definitive Edition سرانجام منتشر شد. مشخصات فنی سیستم مورد نیاز نسخه ریمستر مافیا ۲ را در ادامه مطالعه کنید.

سیستم مورد نیاز نسخه ریمستر مافیا ۲ در مقایسه با نسخه اصلی، جهش بزرگی داشته است و توانایی رقابت با آثار روز را دارد. این نسخه بازسازی شده اولترا اچ دی، علاوه بر پشتیبانی از مانیتورهای عریض، از رزولوشن ۴k نیز پشتیبانی می‌کند. نکته جذاب دیگر این است که اگر این بازی را در گذشته خریداری کرده‌اید، نسخه جدید را به صورت رایگان دریافت می‌کنید!

سیستم مورد نیاز و پیشنهادی نسخه ریمستر مافیا ۲ دقیقا مشابه قسمت سوم است و این بدین معناست که حالا از نظر گرافیکی، دو بازی در درجه یکسانی قرار دارند.

سیستم مورد نیاز نسخه ریمستر مافیا 2 – Mafia 2: Definitive Editionسیستم مورد نیاز نسخه ریمستر مافیا 2 – Mafia 2: Definitive Edition

حداقل سیستم مورد نیاز نسخه ریمستر مافیا ۲

– سیستم عامل: ویندوز ۸.۱ / ۱۰ (نسخه‌های ۶۴ بیتی)
– پردازنده: اینتل Core i5-2500K @ 3.30 GHz / ای ام دی FX – 8120
– حافظه رم: ۶ گیگابایت
– کارت گرافیک: انویدیا GeForce GTX 660/ ای ام دی Radeon HD 7870
– حافظه ویدیویی (VRAM): دو گیگابایت
– فضای هارد دیسک: ۵۰ گیگابایت
– دایرکت ‌ایکس: نسخه ۱۱

سیستم پیشنهادی بازی Mafia 2: Definitive Edition

– سیستم عامل: ویندوز ۱۰ (نسخه ۶۴ بیتی)
– پردازنده: اینتل Intel i7-3770 @ 3.90 GHz / ای ام دی FX-8350
– حافظه رم: ۸ گیگابایت
– کارت گرافیک: انویدیا GeForce GTX 780 / ای ام دی Radeon R9 290X
– حافظه ویدیویی (VRAM): چهار گیگابایت
– فضای هارد دیسک: ۵۰ گیگابایت
– دایرکت ‌ایکس: نسخه ۱۱
– توصیه می‌شود بازی بر روی حافظه SSD نصب شود تا سرعت بارگذاری مراحل بالا برود

سیستم مورد نیاز نسخه ریمستر مافیا 2 – Mafia 2: Definitive Editionسیستم مورد نیاز نسخه ریمستر مافیا 2 – Mafia 2: Definitive Edition

همان طور که مشاهده کردید، حداقل سیستم مورد نیاز بازی تقریبا متعادل است و با رایانه‌های چهار الی پنج سال گذشته به راحتی می‌توانید آن را اجرا کنید اما در مورد سیستم پیشنهادی، به سخت افزار قدرتمندتری نیاز خواهید داشت و داشتن یک پردازنده Core i7 ضروری است. این اثر شاید از نظر گرافیکی در مقابل بعضی از آثار روز حرفی برای گفتن نداشته باشد اما جهش گرافیکی بازی در مقایسه با نسخه اصلی قابل تحسین است و جذابیت بازی را دوچندان کرده است. نسخه اصلی این بازی تنها به ۸ گیگابایت فضا نیاز داشت در حالی که حالا برای نصب بازی به ۵۰ گیگابایت فضا نیاز دارید، این نشان می‌دهد که کیفیت تکسچرها تا چه اندازه بالا رفته است.

شرکت سازنده اعلام نکرده است که سیستم‌های اعلام شده چه رزولوشن و نرخ فریمی به شما ارائه می‌دهد اما می‌توان انتظار داشت که از حداقل سیستم مورد نیاز، نرخ ۳۰ فریم در ثانیه و رزولوشن ۱۰۸۰p و از سیستم پیشنهادی بازی، نرخ ۶۰ فریم در ثانیه و رزولوشن ۱۰۸۰p را دریافت نمایید.

در حال حاضر، نسخه Definitive قسمت دوم و سوم توسط شرکت ۲K منتشر شده است و به زودی، شاهد عرضه نسخه ریمستر قسمت اول خواهیم که در واقع مهم‌ترین قسمت مجموعه به حساب می‌آید و استودیوی هنگر ۱۳ (Hangar 13) آن را از پایه بازسازی کرده است. مافیا ۲ هم‌اکنون برای کنسول‌های ایکس باکس وان، پلی استیشن ۴ و رایانه‌های شخصی در دسترس قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها