روستاییان کردستانی اتفاقات آب را به سامانه 122 اطلاع دهند


روستاییان کردستانی اتفاقات آب را به سامانه 122 اطلاع دهند

سنندج - ایرنا - مدیر روابط عمومی شرکت آبفا کردستان گفت: روستاییان استان هر گونه حادثه در تأسیسات آب و فاضلاب را از طریق سامانه 122 به این شرکت اعلام کرده تا اکیپ‌ها به محل اعزام و در کمترین زمان اقدام به رفع مشکل کنند.

ادریس شریفی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: به آبدارهای روستاها نیز اعلام شده که به مردم اطلاع‌رسانی کنند تا در صورت وقوع هر گونه مشکلی در حوزه آب و فاضلاب، آن را به سامانه ۱۲۲ اطلاع دهند تا پس از ثبت، اکیپ‌های امداد و حوادث نزدیکترین شهر به آن روستا برای رفع مشکل اعزام شوند.

وی با بیان اینکه سرعت رسیدن اکیپ‌های امداد و حوادث به محل اتفاقات بستگی به میزان نزدیکی روستا به شهر دارد، افزود: به آبدارها آموزش‌های لازم داده شده تا حوادث جزیی آب و فاضلاب را رفع کنند در غیر این صورت و ناتوانی در رفع مشکل، اکیپ‌های امداد به محل اعزام خواهند شد.

۲۲ اسفند سال گذشته شرکت‌های آب و فاضلاب شهری و روستایی کردستان ادغام و طی حکمی از سوی مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور، محمدحسین محمدی به عنوان مدیرعامل شرکت آبفا کردستان منصوب شد.

مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب کردستان به تلاش برای ارائه خدمات بهتر به روستاییان در بحث ارتقای کیفیت آب شرب و ساماندهی سیستم فاضلاب اشاره کرد و یادآور شد: برنامه‌ای در دست اجرا داریم که شبکه‌های فرسوده آب و فاضلاب روستاهای استان را اصلاح کنیم.

شریفی متوسط زمان رفع حوادث آب و فاضلاب در شهرهای استان را پنج ساعت اعلام کرد و گفت: در سال گذشته میزان اصلاح و بازسازی شبکه توزیع آب ۲۷.۵ کیلومتر بود و ۴۳ کیلومتر آن نیز توسعه یافت.
استان کردستان با یک میلیون و ۶۰۳ هزار نفر جمعیت، دارای ۱۰ شهرستان، ۲۹ شهر، ۳۱ بخش، ۸۶ دهستان و یک هزار و ۶۹۷ روستای دارای سکنه است. در حال حاضر یک هزار و ۶ روستای کردستان از خدمات شرکت آب و فاضلاب بهره‌مند هستند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کردستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نهادینه سازی ارزش آفرینی برای مشتری در فرهنگ تولید