دنیل ابت 10 هزار یورو جریمه شد


فرمول ای ایران – راننده فرمول ای تیم آئودی، دنیل ابت از شرکت در مسابقه خانگی آئودی در برلین کنار گذاشته شد، تمام امتیازاتی که کسب کرده بود حذف و 10 هزار یورو نیز جریمه شد. ابت که در مسابقه پنجم شبیه ساز رقابت های فرمول ای، رده سومی را در روز شنبه بدست آورد مشخص شد که این او نبود که این رده را به دست آورد و این یک راننده حرفه ای شبیه ساز بود که به...

فرمول ای ایران – راننده فرمول ای تیم آئودی، دنیل ابت از شرکت در مسابقه خانگی آئودی در برلین کنار گذاشته شد، تمام امتیازاتی که کسب کرده بود حذف و 10 هزار یورو نیز جریمه شد.

ابت که در مسابقه پنجم شبیه ساز رقابت های فرمول ای، رده سومی را در روز شنبه بدست آورد مشخص شد که این او نبود که این رده را به دست آورد و این یک راننده حرفه ای شبیه ساز بود که به جای او مسابقه داده بود.

این مسابقه که با همکاری موتوراسپورت گیمز برگزار شد قرار بود که یک رویداد خیریه ای باشد که به سازمان جهانی یونیسف در مبارزه به کرونا کمک مالی کند. اما پس از مسابقه، استافل وندورن راننده فرمول ای تیم مرسدس ابت را متهم کرد که او در مسابقه رانندگی نکرده است.

وندورن در پخش زنده توییچ خودش بیان کرد:

واقعا از اتفاقی که اینجا رخ داد خوشحال نیستم، این دنیل نبود که رانندگی می کرد. او گند زد به همه چیز و این مسخره هست.

فرمول ای بیانیه ای را در روز یکشنبه مبنی بر تایید حذف دنیل ابت از مسابقه به خاطر “تخلف ورزشی” را منتشر کرد. ابت در چهار مسابقه اول شبیه ساز فصل هیچ امتیازی را به دست نیاورد و اولین سکوی مجازی وی که به همراه اولین امتیاز او در این فصل بود در این مسابقه به دست آمد.

بابت اتفاقی که افتاد این امتیازها حذف و او مجبور به پرداخت 10 هزار یورو جریمه به خیریه ای به انتخاب خودش شد. ابت در بیانیه ای از کاری که کرد اعلام پشیمانی نمود و بیان کرد که به اندازه کافی این رقابت ها را جدی نگرفت:

من دوست دارم که از فرمول ای، تمام طرفدارانم، تیمم و راننده هایی که با آنها مسابقه می دهم به خاطر اینکه از یک کمک خارجی برای مسابقه روز شنبه استفاده کردم عذرخواهی می کنم.

من به اندازه ای که باید این مسابقات را جدی می گرفتم، جدی نگرفتم. من مخصوصا در این مورد شرمنده ام به این خاطر که من می دانم که چقدر برای راه اندازی این پروژه در فرمول ای زحمت کشیده شده است.

من آگاه هستم که رفتار زشت من ناراحت کننده بود ولی به هیچ عنوان قصد و نیت بدی را نداشتم. البته که من حذف خودم از مسابقه را قبول می کنم.

راننده شبیه سازی که به جای ابت شرکت کرده بود، لورنز هورتزینگ 18 ساله که برای آئودی در چالش های مسابقات مجازی شرکت می کند از شرکت در هر رویداد دیگری در آینده محروم شده است.

حذف ابت به این معنا می باشد که آئودی در مسابقه خانگی خودش صفر امتیاز را دریافت می کند، تنها تیمی که صفر امتیاز را دارد.

این نوشته را به اشتراک بگذارید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه موتورسواری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک