شایعه: عنوان جدید سازنده A Way Out به زودی معرفی می‌شود


شایعه: عنوان جدید سازنده A Way Out به زودی معرفی می‌شود

جوزف فراس، سازنده A Way Out ، یک بازی‌ساز شناخته شده در صنعت بازی‌‌های ویدئویی محسوب می‌شود که علاوه‌بر حاشیه‌هایش، عناوین بسیار خوبی را نیز توسعه داده است. به جز A Way Out، این توسعه دهنده بازی Brothers: A Tale of Two Sons را نیز روانه بازار کرده است که هر دوی آن‌ها توانسته‌اند بازخوردهای خوبی کسب کنند. پیش از این مشخص بود که استودیو سازنده A...

جوزف فراس، سازنده A Way Out ، یک بازی‌ساز شناخته شده در صنعت بازی‌‌های ویدئویی محسوب می‌شود که علاوه‌بر حاشیه‌هایش، عناوین بسیار خوبی را نیز توسعه داده است.

به جز A Way Out، این توسعه دهنده بازی Brothers: A Tale of Two Sons را نیز روانه بازار کرده است که هر دوی آن‌ها توانسته‌اند بازخوردهای خوبی کسب کنند. پیش از این مشخص بود که استودیو سازنده A Way Out با رهبری جوزف فراس بر روی عنوان جدید کار می‌کند. این بازی جدید هم توسط شرکت EA داده خواهد شد و به نظر‌می‌رسد که به زودی اطلاعات جدید از آن در دسترس خواهد بود.

گزارشگر سایت GamesBeat، در پاسخ به توییتی در مورد صحبت‌ جنجالی فراس در مورد اسکار 2017 به صحبت در مورد جف فراس پرداخته است. جف گراب عنوان کرد که طرفداران باید منتظر اخبار جدید در این زمینه باشند. با اینکه جف گراب یک منبع اولیه و اصلی برای تایید این موضوع نیست، ولی می‌توان اطمینان داشت که بازی جدید این استودیو چند سالی است که در دست توسعه قرار دارد. به همین خاطر انتظار می‌رود که در آینده نه چندان دور از این عنوان پرده برداری شود.

سه هفته دیگر رویداد سالانه EA Play به صورت دیجیتالی برگذار می‌شود که می‌تواند موقع مناسب برای بازی جدید استودیو Hazelight باشد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن برای فارغ التحصیلی پیش دبستانی