خورخه لورنزو از ترک یاماها می‌گوید


موتوجی‌پی ایران – خورخه لورنزو در گفت و گوی اخیر خود بیان کرد که اگر می‌توانست فعالیت خود را در موتوجی‌پی ادامه دهد، مانند سال 2016 تیم یاماها را به مقصد دوکاتی ترک می‌کرد. خورخه لورنزو آخرین بار در فصل 2015 موفق به کسب سومین عنوان قهرمانی خود شد. وی پس از پایان قراردادش با تیم یاماها، برای فصل 2017 به تیم دوکاتی پیوست. لورنزو در طی دو سال تنها...

موتوجی‌پی ایرانخورخه لورنزو در گفت و گوی اخیر خود بیان کرد که اگر می‌توانست فعالیت خود را در موتوجی‌پی ادامه دهد، مانند سال 2016 تیم یاماها را به مقصد دوکاتی ترک می‌کرد.

خورخه لورنزو آخرین بار در فصل 2015 موفق به کسب سومین عنوان قهرمانی خود شد. وی پس از پایان قراردادش با تیم یاماها، برای فصل 2017 به تیم دوکاتی پیوست. لورنزو در طی دو سال تنها سه پیروزی کسب کرد و در جایگاه هفتم بین موتورسواران قرار گرفت. وی در فصل 2019 به تیم رپسول هوندا پیوست و در پایان این فصل از رقابت‌های موتوجی‌پی، خداحافظی کرده و به عنوان موتورسوار تست به تیم یاماها بازگشت. اکنون لورنزو معتقد است که بار دیگر می‌تواند به دوکاتی ملحق شده و مسابقات را ادامه دهد.

خورخه لورنزو در این رابطه گفت:

این تصمیم بیشتر از بی مهری یاماها، به دلیل حضور ولنتینو روسی می‌باشد. زیرا تمرکز رسانه‌ها بیشتر روی اوست. من می‌دانم در یاماها بهترین امکانات را خواهم داشت، چیزی که همیشه در اختیار من بوده اما قدرت رسانه‌ای روسی من را آزار می‌دهد؛ چیزی که در فصل 2015 بسیار مشهود بود. اما این دلیل اصلی من برای ترک یاماها نبود. من می‌خواستم تغییری در کارم ایجاد کنم تا احساس راحتی بیشتری داشته باشم. اگر من در یاماها می‌ماندم، احتمالا چند استخوان شکسته کمتر و چندین عنوان قهرمانی بیشتر داشتم. اما چیزی که در نظر من می‌باشد، این است که اکنون می‌توانم کاری را انجام دهم که در گذشته می‌کردم.

خورخه لورنزو از ترک یاماها می‌گویدخورخه لورنزو از ترک یاماها می‌گوید

خورخه لورنزو و ولنتینو روسی

نظر خورخه لورنزو در رابطه با فعالیت ولنتینو روسی

اکنون خورخه لورنزو در حاشیه قرار دارد، در حالی که ولنتینو روسی آماده ادامه مسابقات موتوجی‌پی می‌باشد. عملکرد این راننده روسی در سال‌های اخیر چندان خوب نبوده اما لورنزو معتقد است او می‌تواند به روزهای اوج خود باز گردد.

وی در این باره گفت:

این یک چیز منحصر به فرد است که یک نفر در سن چهل و یک سالگی در حال رقابت در مسابقات موتوجی‌پی می‌باشد. قطعا پشت آن شایستگی عظیمی وجود دارد زیرا هیچ کس تا کنون قادر به انجام آن نبوده است. در واقع می‌توان گفت راننده روسی فوق العاده است.

من صادقانه فکر می‌کنم اگر او ارتباط بهتری با موتور برقرار می‌کرد، شاید در فصل‌های اخیر می‌توانست نتایج خوبی کسب کند. چیزی که من حس می‌کنم، رفتار خوب یاماها بود که به روسی امکان ادامه فعالیت در موتوجی‌پی را داد. شاید هیچ کمپانی دیگری این فرصت را به وجود نمی‌آورد. مثلا برای فعالیت در هوندا و دوکاتی می‌بایست یک موتورسوار خوب باشید که کیفیت خود را در طول مسابقات حفظ می‌کند.

ویراستار » انسیه صفری این نوشته را به اشتراک بگذارید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه موتورسواری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اندوه