گوشی Vivo Y70s 5G با تراشه سامسونگ و قیمت رقابتی معرفی شد


گوشی Vivo Y70s 5G با تراشه سامسونگ و قیمت رقابتی معرفی شد

با ظهور موبایل های 5G میان رده، رقابت شدیدی را در بازار شاهد هستیم. حالا گوشی ویوو وای 70 اس – Vivo Y70s 5G هم معرفی شده است تا این رقابت را داغ‌تر کند. علاوه بر پشتیبانی از نسل پنجم شبکه موبایل، گوشی Vivo Y70s 5G به دوربین سه‌گانه و تراشه هشت هسته‌ای اگزینوس 880... نوشته گوشی Vivo Y70s 5G با تراشه سامسونگ و قیمت رقابتی معرفی شد اولین بار در...

با ظهور موبایل های ۵G میان رده، رقابت شدیدی را در بازار شاهد هستیم. حالا گوشی ویوو وای ۷۰ اس – Vivo Y70s 5G هم معرفی شده است تا این رقابت را داغ‌تر کند.

علاوه بر پشتیبانی از نسل پنجم شبکه موبایل، گوشی Vivo Y70s 5G به دوربین سه‌گانه و تراشه هشت هسته‌ای اگزینوس ۸۸۰ مجهز است. این چیپست ۸ نانومتری سامسونگ، دو هسته Cortex-A77 با سرعت کلاک ۲ گیگاهرتز، شش هسته A55 با سرعت ۱.۸ گیگاهرتز و پردازنده گرافیکی Mali-G76MP5 دارد.

گوشی Vivo Y70s 5G با تراشه سامسونگ و قیمت رقابتی معرفی شدگوشی Vivo Y70s 5G با تراشه سامسونگ و قیمت رقابتی معرفی شد

گوشی جدید ویوو محتوا را با یک پنل ۶.۵۳ اینچی LCD نمایش می‌دهد که وضوح فول اچ دی پلاس و حفره‌ای برای میزبانی از یک دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی دارد. در پنل پشتی، یک دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی تعبیه شده که با یک دوربین فوق عریض ۸ مگاپیکسلی و یک دوربین عمق‌سنج ۲ مگاپیکسلی همراهی می‌شود. حسگر اثر انگشت را نیز در لبه کناری دستگاه خواهید یافت.

گوشی Vivo Y70s 5G با تراشه سامسونگ و قیمت رقابتی معرفی شدگوشی Vivo Y70s 5G با تراشه سامسونگ و قیمت رقابتی معرفی شد

باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۱۸ وات، سیستم عامل اندروید ۱۰ و FunTouchOS 10 دیگر مشخصات کلیدی ویوو وای ۷۰ اس را تشکیل می‌دهند.

قیمت گوشی Vivo Y70s 5G

هم‌اکنون در چین امکان پیش‌خرید این گوشی ۵G با رنگ‌بندی مشکی، آبی و سفید وجود دارد. قیمت نسخه ۶+۱۲۸ گیگابایتی، ۲۸۰ دلار اعلام شده و نسخه ۸+۱۲۸ گیگ، با پرداخت مبلغی معادل ۳۰۸ دلار قابل خریداری است. فروش رسمی هم از تاریخ ۱۲ خرداد آغاز می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...