اعتراف ستاره آبی پوشان پس از تست کرونا: از استرس تا صبح نخوابیدم


اعتراف ستاره آبی پوشان پس از تست کرونا: از استرس تا صبح نخوابیدم

یونس شاکری ، مهاجم تیم فوتبل گل‌گهر سیرجان با اشاره به شیوع ویروس کرونا گفت: با این وضعیت بهتر است بازی‌های لیگ برتر را برگزار نکنند. نوشته اعتراف ستاره آبی پوشان پس از تست کرونا: از استرس تا صبح نخوابیدم اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

اعتراف ستاره آبی پوشان پس از تست کرونا: از استرس تا صبح نخوابیدم

یونس شاکری: بهتر است لیگ را برگزار نکنند
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۶ خرداد ۱۳۹۹ | ۲۰:۰۰
اعتراف ستاره آبی پوشان پس از تست کرونا: از استرس تا صبح نخوابیدم

یونس شاکری ، مهاجم تیم فوتبل گل‌گهر سیرجان با اشاره به شیوع ویروس کرونا گفت: با این وضعیت بهتر است بازی‌های لیگ برتر را برگزار نکنند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

یونس شاکری در ارتباط با مثبت شدن تست کرونای برخی از بازیکنان گل‌گهر و تعطیلی تمرینات این تیم گفت:

نمی‌دانم چرا تمرینات تیم‌ها شروع شد و بازیکنان بعد از شروع تمرینات تست دادند. این کار باید قبل از استارت تیم‌ها انجام می‌شد و حالا مشخص نیست در ادامه چه اتفاقاتی رخ خواهد داد. تمرینات تیم ما هم که تعطیل شده و این شرایطی که ایجاد شده است اصلا خوب نیست.

وی ادامه داد:

وقتی اعلام کردند که چند بازیکن تیم ما کرونا گرفته‌اند، از استرس تا صبح نخوابیدم تا اینکه به من گفتند اسمم در بین آنها دیده نمی‌شد و کمی از این استرس کم شد. البته من برای هم‌تیمی‌هایم ناراحت است، آنها خانواده دارند و در این شرایط با مشکلات زیادی مواجه شده‌اند. یک هفته قبل از ما تست گرفته بودند که همه تست‌ها منفی بود، اما حالا تست چند نفر مثبت بوده است. همه ما در کنار هم هستیم و هیچ تضمینی وجود ندارد که کسی این بیماری را نگیرد.

یونس شاکری مهاجم تیم فوتبال گل‌گهر خاطرنشان کرد:

در حال حاضر همه ما استرس داریم و خانواده‌های‌مان شرایط سختی را تجربه می‌کنند، با این وضعیت بهتر است بازی‌های لیگ برتر برگزار نشود. حتی حرف زدن در مورد این موضوع وحشتناک است و امیدوارم در نهایت مسئولان تصمیم خوبی بگیرند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلید سعادت