رسانه ملی به مسئله حجاب توجه ویژه ای داشته باشد


رسانه ملی به مسئله حجاب توجه ویژه ای داشته باشد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، خانم بتول نظر پور در جمع طلاب جهادی حوزه علمیه خواهران قزوین، ضمن قدردانی از تلاشهای مخلصانه و شبانه روزی آنها در مبارزه با بیماری کرونا، گفت: همان طور که اقشار مختلف در میدان مبارزه با کرونا حضور یافتند، بانوان فعال و بسیجی هم در این مسیر خدمت به مردم  خوش درخشیده و توانستند همگام اقشار مختلف مردم...

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، خانم بتول نظر پور در جمع طلاب جهادی حوزه علمیه خواهران قزوین، ضمن قدردانی از تلاشهای مخلصانه و شبانه روزی آنها در مبارزه با بیماری کرونا، گفت: همان طور که اقشار مختلف در میدان مبارزه با کرونا حضور یافتند، بانوان فعال و بسیجی هم در این مسیر خدمت به مردم خوش درخشیده و توانستند همگام اقشار مختلف مردم خدمت رسانی کنند.

مسئول امور بانوان اداره کل تبلیغات اسلامی قزوین با اشاره به جنایات رژیم غاصب صهیونستی، بیان کرد: بیش از نیم قرن است که سرزمین فلسطین آماج تهاجم صهیونیست های نژاد پرست قرار گرفته و حقوق مردم ساکن آن نادیده گرفته شده است.

خانم نظر پور با بیان اینکه خط قرمز اصلی امروز برای مردم ایران مسئله فلسطین است، تصریح کرد: در سرزمین قدس که هر وجب از خاک مقدس آن پیامبر و یا شهیدی خفته است، متأسفانه چندین سال است که حریم آن زیر چکمه دژخیمان یهود صهیونیستی پایمال شده است.

وی ادامه داد: برای رهایی از آوارگی و کشتار و شکنجه و زندان راهی جز مبارزه و جهاد و مقاومت پیش روی مردم فلسطینیان قرار ندارد.

مسئول امور بانوان اداره کل تبلیغات اسلامی قزوین با اشاره سخنان رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در دیدار برخی از تشکل های دانشجویی درباره حجاب و عفاف، عنوان کرد: ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در راستای فرهنگ قرآنی است و در این راستا می توان برنامه های مختلفی را اجرا کرد.

وی افزود: باید در رسانه ملی موضوع مهم حجاب و عفاف مورد توجه همه شبکه های رادیویی و تلویزیونی قرار گیرد تا با برنامه ریزی دقیق هجمه های دشمن را خنثی سازد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چرا انسان های مدرن جایگزین نئاندرتال‌ها شدند؟