ویدئویی جالب از چالش‌های حمل و تحویل کوروت C8 به نمایندگی


ویدئویی جالب از چالش‌های حمل و تحویل کوروت C8 به نمایندگی

احتمالاً تاکنون تریلرهایی که خودروهای صفرکیلومتر را تا نمایندگی‌های فروش حمل می‌کنند دیده‌اید؛ اما حمل 10 خودرو یا بیشتر با یک کامیون هرگز کار ساده‌ای نیست. بارگیری خودروها روی تریلرهای خودروبر پیچیده ممکن است چند ساعت طول بکشد (البته در کشورمان هنوز از تریلرهای خودروبر سادهٔ سنتی استفاده می‌شود که بارگیری آن‌ها کار چندان سختی … The post ویدئویی...

احتمالاً تاکنون تریلرهایی که خودروهای صفرکیلومتر را تا نمایندگی‌های فروش حمل می‌کنند دیده‌اید؛ اما حمل 10 خودرو یا بیشتر با یک کامیون هرگز کار ساده‌ای نیست. بارگیری خودروها روی تریلرهای خودروبر پیچیده ممکن است چند ساعت طول بکشد (البته در کشورمان هنوز از تریلرهای خودروبر سادهٔ سنتی استفاده می‌شود که بارگیری آن‌ها کار چندان سختی نیست) زیرا روی صفحه‌هایی که در ارتفاع سه متری از سطح زمین قرار دارند همه‌چیز باید دقیق و درست انجام گیرد و این در حالی است که خودروها روی این تریلرها فاصله‌ای سانتیمتری با یکدیگر دارند.

ویدئویی جالب از چالش‌های حمل و تحویل کوروت C8 به نمایندگی

همهٔ این چالش‌ها مربوط به بارگیری خودروهای معمولی با فاصلهٔ زیاد از سطح زمین و دید مناسب از کابین به بیرون است و بنابراین در مورد خودرویی مثل شورلت کوروت C8 موتور وسط، فرایند بارگیری و تخلیهٔ تریلر بسیار سخت‌تر خواهد بود. در همین رابطه، ویدئویی از یک تریلر حامل چندین دستگاه کوروت C8 منتشر شده که در حال تخلیهٔ این سوپراسپرت‌ها در یکی از نمایندگی‌های شورلت در کانادا است. این فرصتی عالی برای تماشای نمایی از دنیای حمل‌ونقل خودرو و چالش‌های خاصی است که کوروت C8 در این زمینه ایجاد می‌کند.

ویدئویی جالب از چالش‌های حمل و تحویل کوروت C8 به نمایندگی

سوپراسپرت‌های موتور وسط معمولاً توسط تریلرهای روبازی که برای حمل همه نوع خودرو از پیکاپ‌های یک تنی گرفته تا هاچ‌بک‌های کامپکت طراحی شده‌اند حمل نمی‌شوند اما این تریلر خاص برخلاف رویهٔ معمول اقدام به حمل 10 دستگاه کوروت C8 کرده که چالش بزرگی را به همراه دارد. به‌عنوان‌مثال، سوار کردن خودروها روی صفحه‌ها به بلوک‌های خاصی روی رمپ‌ها نیاز دارد تا زیر کوروت‌ها آسیب نبیند. علاوه بر این، عرض زیاد C8 موجب شدن باز کردن در آن در بعضی قسمت‌ها بسیار دشوار باشد.

ویدئویی جالب از چالش‌های حمل و تحویل کوروت C8 به نمایندگی

اما شاید بزرگ‌ترین مشکل و چالش حمل کوروت C8 با تریلرهای خودروبر معمولی، دید رو به بیرون ضعیف آن باشد. درحالی‌که سوپراسپرت‌های موتور وسط ذاتاً دید عقب ضعیفی دارند، در اینجا شورلت به‌طور کامل کوروت‌های C8 را با پوشش‌های محافظ پوشانده است که این موضوع، اوضاع دید رو به بیرون را حتی بدتر هم می‌کند. این در حالی است که اکثر خودروهای نو فقط در قسمت‌های خاصی پوشش‌های محافظ محدودی دارند. درهرحال در این ویدئو می‌بینیم که راننده در حالی یک کوروت را از تریلر پایین می‌آورد که نیمی از بدن خود را از پنجرهٔ خودرو بیرون آورده است و درعین‌حال به‌راحتی اقدام به مانور دهی با کوروت می‌کند. هرچند این کار قطعاً به تجربهٔ بسیار بالایی نیاز دارد اما چیزی که شما در این ویدئو می‌بینید ترکیبی از تجربه با علم و هنر است.

[دانلود ویدئو]
برچسب ها

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هر آنچه که باید در رابطه با بیماری‌های مقاربتی بدانید