با ارسال یک پیامک جلوی قطع هزاران درخت را بگیرید


با ارسال یک پیامک جلوی قطع هزاران درخت را بگیرید

معاون خدمات مشترکین و درآمد آبفای استان البرز گفت: تاکنون از مجموع 470 هزار مشترک، تعداد 224 هزار شماره تلفن همراه در البرز برای دریافت پیامکی قبض آب در سامانه ثبت شده است.

مهدی نظری گفت: به منظور حذف قبوض کاغذی و جلوگیری از قطع درختان و حفظ بیشتر محیط زیست و سلامت شهروندان به ویژه در زمان شیوع ویروس کرونا و همچنین تسهیل در دریافت و پرداخت قبوض آب و فاضلاب توسط مشترکان، تاکنون از مجموع ۴۷۰ هزار مشترک، تعداد ۲۲۴ هزار شماره تلفن همراه در البرز در سامانه ۳۰۰۰۲۶۱۲۲ ثبت شده است.

به گزارش ایسنا، وی افزود: نماینده یا مدیر هر ساختمان که جزو مشترکان آبفای البرز است باید شناسه قبض کاغذی خود را به سرشماره ۳۰۰۰۲۶۱۲۲ ارسال کند تا به این ترتیب درخواست دریافت پیامکی قبوض آب‌بها را ثبت نماید.

معاون خدمات مشترکین و درآمد آبفای البرز تصریح کرد: با توجه به طرح یکپارچه سازی آبفای شهری و روستایی البرز از آغاز سال ۹۹ تعداد مشترکان آبفا به حدود ۴۷۰ هزار مشترک افزایش یافته است و تاکنون ۴۸ درصد آنها، شماره خود را دراین سامانه ثبت کرده‌اند.

وی تشریح کرد: علاوه برروش مذکور، مشترکان می‌توانند با تماس با مرکز ۱۲۲ و یا مراجعه به دفاتر پیشخوان و یا ارایه شماره تلفن به مامور قرائت کنتور (این ماموران فعلاً به طور موقت به درب منازل مراجعه می‌کنند)در زمان مراجعه و همچنین با مراجعه به سایت آبفای البرز نسبت به این کار اقدام نمایند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه البرز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403