پیکر شهید مدافع حرم در شهرری تشییع شد


پیکر شهید مدافع حرم در شهرری تشییع شد

شهرری - ایرنا - پیکر مطهر شهید مدافع حرم «محمدناطقی» امروز پنجشنبه با حضور پرشور خانواده معظم شهدا، ایثارگران، بسیجیان، اقشار مختلف مردم و جمعی از مسئولان در شهرری تشییع شد.

تشییع پیکر شهید محمدناطقی امروز پنجشنبه هشتم خردادماه از مسجد اباذر تا فلکه اول دولت آباد شهرری برگزار شد.
شهید محمد ناطقی پس از پنج سال مجاهدت برعلیه نیروهای تکفیری داعش درسوریه در اواخر سال ۹۸ در سن ۲۲ سالگی به شهادت رسید.
تشییع کنندگان با سردادن شعارهای "لاالله‌الاالله"، "حسین حسین شعار ماست شهادت افتخار ماست"، "هیهات منا الذله" و"این گل پرپر ماست هدیه به رهبر ماست" از ایثار و فداکاری این شهید سرافراز قدردانی کردند.
زنان و مردان، پیر و جوان با حضور در این مراسم یاد و خاطره شهدا را گرامی داشته و بار دیگر با شهیدان راه اسلام و مکتب قرآن عهد و میثاقی دوباره بستند.
پیکر این شهید سرافراز و دلاور پس از مراسم تشییع و وداع باشکوه مردم شهرری و اقامه نماز با رعایت پروتکل های بهداشتی برای خاکسپاری به گلزار شهدای بهشت زهرا(س) منتقل شد.
شهرستان ری (به مرکزیت شهرری) با جمعیتی بیش از یک میلیون نفر در جنوب استان تهران واقع شده که دارای پنج شهر شهرری، باقرشهر، کهریزک، قیامدشت و حسن آباد و چهار بخش مرکزی، کهریزک، فشاپویه، خاوران و قلعه نو است
این شهرستان دارای ۲ هزار و ۷۴۷ شهید دوران دفاع مقدس، هفت هزار و ۳۰۰ جانباز و ۴۸۶ آزاده است و ۱۶۵شهید مدافع حرم در شهرستان ری تقدیم شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کنایه معاون رئیسی به ادعای یک رسانه عربی