شانگهای شنهوای چین آماده است به ایگالو اجازه دهد تا ژانویه در منچستریونایتد بماند


شانگهای شنهوای چین آماده است به ایگالو اجازه دهد تا ژانویه در منچستریونایتد بماند

اودیون ایگالو در بازی هایی که برای منچستریونایتد به میدان رفته نمایش خوبی داشته است.

طرفداری - پیش از این خبرهایی در مورد جدایی ایگالو از منچستریونایتد منتشر شد. البته امیدواری سولسشر به تمدید قرارداد ایگالو هم ادامه داشت.

به گزارش اسکای اسپورتس، شانگهای شنهوای چین آماده است به ایگالو اجازه دهد تا ژانویه در منچستریونایتد بماند. باشگاه منچستریونایتد در حال مذاکره با این باشگاه چینی است تا حضور قرضی ایگالو در اولدترافورد تمدید شود. قرارداد فعلی تا روز یکشنبه آینده معتبر است.

از سوی دیگر محدودیت های موجود در مرزهای کشور چین ممکن است مانع بازگشت به موقع ایگالو به باشگاهش شود. بدین ترتیب اودیون به شروع فصل جدید سوپرلیگ چین در ماه ژوئن نمی رسد. شانگهای هم باید به دنبال گزینه جایگزین باشد. این باشگاه در مذاکرات قبلی با شیاطین سرخ اعلام کرده بود تنها در شرایطی با تمدید قرارداد قرضی ایگالو موافقت می کند که یک بند خرید اجباری به قرارداد اضافه شود. گفته می شود رقم پیشنهادی حدود 20 میلیون پوند بوده است.

اما حالا شانگهای شنهوا می خواهد به اودیون اجازه دهد بیشتر در منچستریونایتد بماند و در مقابل، او هم باید قراردادش با این باشگاه چینی را تمدید کند. قرارداد فعلی اش تا دسامبر 2022 معتبر است. شنهوا آماده است به طور هفتگی 400 هزار پوند دستمزد به ایگالو بدهد و قرارداد جدید هم تا دسامبر 2024 معتبر باشد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی