کلنگ ساخت هشت مجتمع آموزشی در جنوب سیستان وبلوچستان به زمین زده شد


کلنگ ساخت هشت مجتمع آموزشی در جنوب سیستان وبلوچستان به زمین زده شد

چابهار- ایرنا- کلنگ ساخت هشت مجتمع آموزشی شبانه روزی در جنوب سیستان وبلوچستان به صورت ویدئو کنفرانس با حضور معاون وزیر بهداشت،درمان و آموزش پزشکی و استاندار این استان به زمین زده شد.

مدیر آموزش وپرورش چابهار روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: کلنگ ساخت پروژه بزرگ شبانه روزی متوسطه اول شهرستان‌ فنوج به نمایندگی از هشت مجتمع آموزشی به زمین زده شد.

همایون امیری با اشاره به اینکه کلنگ زنی این پروژه ها اتفاقی مبارک برای آموزش و پرورش سیستان وبلوچستان است، خاطرنشان کرد: جا دارد از اعضای بنیاد خیریه «تات» و «هاسب» و مسوولان قدردانی شود.

وی گفت: مجتمع آموزشی فنوج به نمایندگی از سایر پروژه‌ها با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان توسط خیرین بنیاد «تات» و همراهی مجموعه «هاسب»ساخته می شود.

مدیرآموزش و پرورش چابهار ادامه داد: کلنگ زنی هشت مجموعه بزرگ مدارس شبانه روزی و هشت مجتمع سلامت در مناطق محروم استان به همت خیر بزرگ کشوری علی انصاری قابل تقدیر است.

وی تصریح کرد: چابهار و دشتیاری برای رسیدن به استاندارد کشوری سرانه فضای آموزشی هشت مترمربع به ازای هر دانش آموز بیش از ۲ هزار کلاس درس جدید نیاز است که امیدواریم با حمایت دولت و همراهی خیران در آینده ای نه چندان دور عملی و تمام مشکلات کمبودفضای آموزشی مرتفع شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه شنبه 1 اردیبهشت 1403 با معنی و تفسیر دقیق