سینما ماشین تا پایان خرداد در نقاط مختلف کشور


سینما ماشین تا پایان خرداد در نقاط مختلف کشور

مدیر اجرایی طرح سینما ماشین گفت: بیشتر شهر‌های کشور تا پایان خرداد میزبان سینما ماشین می‌شود.

سینما ماشین تا پایان خرداد در نقاط مختلف کشورآقای منوچهر صفرخانی در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما درباره ایده و اجرای طرح سینما ماشین گفت: از فروردین ۹۹ به دنبال شیوع ویروس کرونا و تعطیلی سینما‌ها در کشور به این فکر افتادیم که چه کنیم که مردم در بیرون از خانه اوقات فراغتی داشته باشند و سینما بیش از این ضرر نکند.
وی افزود: تصمیم گرفته شد در پارکینگ‌های محصور پرده‌هایی قرار دهیم و ماشین‌ها با فاصله یک و نیم تا ۲ متر از هم قرار بگیرند و کسی هم حق پیاده شدن از ماشین نداشته باشد به این شکل سینما ماشین در ایران کار خود را از سر گرفت.
وی ادامه داد: افزون بر تهران و کرج در استان‌های اصفهان، فارس، گیلان، مازندران، قزوین، خراسان رضوی و آذربایجان شرقی کلید کار را زده ایم و ان شاء الله تا پایان خرداد در بقیه استان‌ها هم افتتاح می‌شود.
مدیر اجرایی طرح سینما ماشین گفت: اکنون افزون بر فیلم خروج فیلم‌های مهمانخانه و ماه نو به این شکل به نمایش در می‌آیند و قرار است فیلم‌های کشتارگاه و سراسر شب هم به این شبکه نمایش اضافه شود.
آقای صفرخانی گفت: امیدوارم با رونق این طرح بتوانیم قدری به اقتصاد سینما که بر اثر شیوع کرونا آسیب جدی دیده است کمک کنیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه جمعه 31 فروردین 1403 با معنی و تفسیر دقیق