شایعه: بازی GTA 6 به احتمال زیاد در سال 2024 منتشر خواهد شد


شایعه: بازی GTA 6 به احتمال زیاد در سال 2024 منتشر خواهد شد

شخصی با اسم رمز استفان، تحلیلگر تجاری دنیای بازی های ویدئویی، با توجه به گزارشات تجاری شرکت Take- Two زمان انتشار بازی GTA 6 را پیش بینی کرده است. همیشه همراه بازی‌های پر‌طرفدار شایعات زیادی قرار دارند. شاهکار بعدی استودیو راکستار هم از این قضیه مستثنی نیست و شایعات آن تازه شروع به ظاهر شدن‌اند. با توجه به گفته سازندگان، بازی هنوز در مراحل اولیه...

شخصی با اسم رمز استفان، تحلیلگر تجاری دنیای بازی های ویدئویی، با توجه به گزارشات تجاری شرکت Take- Two زمان انتشار بازی GTA 6 را پیش بینی کرده است.

همیشه همراه بازی‌های پر‌طرفدار شایعات زیادی قرار دارند. شاهکار بعدی استودیو راکستار هم از این قضیه مستثنی نیست و شایعات آن تازه شروع به ظاهر شدن‌اند. با توجه به گفته سازندگان، بازی هنوز در مراحل اولیه ساخت استt اما یک گزارش مالی شرکت Take- Two شاید اشاره ای به زمان انتشار آن داشته باشد.

شرکت تیک-تو صاحب استودیو راکستار و استودیو 2K است. اخیرا این شرکت گزارش مالی ای به کمیسیون بورس و اوراق بها دار ارائه کرد. یکی از تحلیلگران این اوراق افشا کرد که ممکن است GTA 6 یا همان GTA VI در 31 مارس 2024 منتشر شود. این تاریخ معادل 12 فروردین 1403 که تاریخ بسیار ناامید کننده‌ای است. طبق اطلاعات موجود در گزارش مالی این شرکت، تیک-تو قصد دارد 89 میلیون دلار در بحث بازاریابی، به مدت یکسال و تا پایان تاریخ 31 مارس 2024 خرج کند. این مبلغ با توجه با گزارشات مالی آن‌ها حدود دو برابر مبلغ معمول برای بازاریابی یک سال مالی این شرکت در ده سال اخیر است. از آن جالب‌تر این است که این شرکت به سرمایه‌گذاران خود اعلام کرد که در سال 2023 هزینه‌های بیشتری برای بازاریابی در برنامه دارد ولی آن را به 2024 تغییر داد.

جوزف کوهن (خبرنگار همکار استفان) درباره صحت اطلاعات توضیحاتی داد.

“مطمئن نیستیم که چقدر این تغییر قابل اعتماد است. اما باید به این نکته اشاره کنم که این شخص تاریخ انتشار Red Dead Redemption 2 را قبل از معرفی رسمی آن اعلام کرد. تیک-تو در گزارش‌هایش خیلی مطمئن درباره 5 سال آینده صحبت کرده است و تاکنون خدماتش موفق بوده است. گرچه تاریخ انتشار بازی GTA 6 در ذهن سرمایه‌گذاران خواهد ماند، مخصوصا با توجه به فروش بالای آن در سالهای اخیر.”

GTA V هنوز با تمام قدرت در بازار به کار خود ادامه می‌دهد. این بازی تاکنون 130 میلیون نسخه از آن به روش رسیده است و این رقم در حال رشد است. با توجه به انتشار RDR2 در سال 2018 انتشار بازی GTA 6 در 2024 غیرمنطقی به نظر نمی‌رسد. مخصوصا با توجه به فروش و درآمد زایی فوق العاده بازی GTA: Online که هنوز در حال افزایش است. منتظر اطلاعات دیگری از این بازی باشید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط