تدارک کانون‌های مساجد استان تهران برای 14 خرداد/ اجرای رزمایش مواسات به نیابت از امام(ره) و شهدا


تدارک کانون‌های مساجد استان تهران برای 14 خرداد/ اجرای رزمایش مواسات به نیابت از امام(ره) و شهدا

حجت‌الاسلام تختی‌پور با اعلام ویژه‌برنامه‌های سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) در کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان تهران، گفت: اجرای رزمایش کمک مومنانه به نیابت از امام راحل و شهدا، برگزاری مسابقات کتابخوانی و دل‌نوشته ازجمله این تدارکات است.

حجت الاسلام «مجتبی تختی پور» در گفت و گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با اعلام برگزاری ویژه برنامه های سی و یکیمین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) در کانون های فرهنگی هنری مساجد استان تهران، اظهار کرد: به مناسبت سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران مجموعه نمایشگاه های 15 تابلویی با موضوع سیره عملی امام خمینی(ره) در اقتصاد مقاومتی و جهش تولید در 100 کانون فرهنگی هنری مساجد منتخب سطح استان تهران از 12تا 16 خرداد ماه برپا می شود.

معاون فرهنگی ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان تهران بیان کرد: همچنین مسابقه کتابخوانی از مجموعه چهارجلدی کتاب «قصه های امام خمینی(ره) و بچه ها» نیز ویژه کودکان و نوجوانان برگزار می شود. فایل الکترونیکی این کتاب ها دراختیار کانون های مساجد استان تهران قرار می گیرد تا آنها با مطالعه و خلاصه نویسی و نیز نقاشی در این مسابقه شرکت کنند.

حجت الاسلام تختی پور افزود: همچنین به مناسبت ایام سوگواری ارتحال امام خمینی(ره) مسابقه دل نوشته «سردار شهید قاسم سلیمانی، فرزند روح الله» هم در فضای مجازی و به صورت پیامکی ویژه اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد استان تهران برگزار می شود.

معاون فرهنگی ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان تهران در ادامه از برگزاری رزمایش مواسات و همدلی مومنانه به نیابت از امام خمینی(ره) و شهدا خبر داد و گفت: این کمک ها در سطح کانون های فرهنگی هنری مساجد استان تهران انجام می شود که در مرحله اول این رزمایش که مقارن با ایام سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران صورت می گیرد، قرار است یک هزار و 200 بسته گوشت گرم در میان خانواده های نیازمند توزیع شود.

حجت الاسلام تختی پور ادامه داد: ارزش ریالی این بسته های گوشت گرم که با مشارکت خیرین تهیه شده است، دو میلیارد ریال است که در میان نیازمندان تحت پوشش مساجد توزیع می شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه قیام 15 خرداد سال 42 که مبدا طلیعه انقلاب اسلامی بود از شهر ورامین کلید خورد، به همین جهت در سالگرد این واقعه به همت خیرین این شهرستان یک تُن گوشت گرم تهیه و بسته بندی و در قالب رزمایش مواسات و کمک مومنانه در چند مرحله میان یک هزار خانواده نیازمند توزیع می شود.

پایان پیام/40

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نهادینه سازی ارزش آفرینی برای مشتری در فرهنگ تولید