تکمیل مجموعه ورزشی تختی بانه 90 میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد


تکمیل مجموعه ورزشی تختی بانه 90 میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد

سنندج - ایرنا - مدیر کل ورزش و جوانان کردستان گفت: فنس کشی، احداث پیست تارتان، محوطه سازی، احداث ساختمان خدماتی و چمن مصنوعی مجموعه ورزشی تختی بانه 90 میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.

حامد جولایی عصر شنبه در بازدید از پروژه‌های نیمه تمام ورزشی بانه اظهار داشت: برای زیرسازی کاشت چمن مصنوعی، فنس کشی و محوطه سازی مجموعه ورزشی تختی با پیمانکار قرار منعقد شده است.

وی ادامه داد: برای اتمام پروژه سالن یک هزار و ۲۰۰ نفری نیز سال ۹۴ با پیمانکار قرارداد منعقد شد که هزینه این قرارداد پرداخت شده اما پیمانکار برای ادامه کار درخواست جبران خسارت ۵۰ میلیارد ریالی کرده است.

جولایی افزود: در صورت تامین اعتبار امسال پروژه چمن مصنوعی به بهره برداری می رسد که برای زیر سازی و جدول گذاری هفت میلیارد ریال هزینه شده و چهار میلیارد ریال نیز به پیمانکار پرداخت شده است.

رییس ورزش و جوانان بانه نیز گفت: زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی تختی، سالن یک هزار و ۲۰۰ نفری، محوطه سازی و سرویس بهداشتی مجموعه ورزشی شهید صفری، احداث هتل ورزش مجموعه شهید صفری و زمین چمن آرمرده از جمله پروژه های ناتمام ورزشی این شهرستان است.

جلال مرادی افزود: برابر در ماده هفت، سالن حجاببه عنوان مجموعه تجاری ورزشی تعریف شده که به زودی اطلاعیه آن در سایت منتشر می‌شود.

وی اظهار داشت: اولویت ما اتمام پروژه‌های ناتمام است اما طرح‌های ورزشی که نیاز به اعتبارات کمتری دارد نیر اجرا می‌شود بنابراین به زودی عملیات اجرایی ایجاد چمن مصنوعی در روستای شوی آغاز خواهد شد.

شهرستان مرزی بانه با ۱۵۸ هزار نفر جمعیت در ۲۷۰ کیلومتری غرب سنندج مرکز استان کردستان واقع شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کردستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها