قبل ازخرید دزدگیر ماشین انواع آن را بشناسید!!


قبل ازخرید دزدگیر ماشین انواع آن را بشناسید!!

رپورتاژ: سال های زیادی است که افراد برای محافظت از سرمایه خود از دزدگیر یا سیستم هشدار استفاده میکنند. هر روزه سیستم های هشدار جدیدی وارد بازار می شود و ضعف های دزدگیر های قبل را برطرف می کند و گامی موثر در روند محافظت از خودرو بر می دارد. یکی از دغدغه افرادی برای … The post قبل ازخرید دزدگیر ماشین انواع آن را بشناسید!! appeared first on مجله...

رپورتاژ: سال های زیادی است که افراد برای محافظت از سرمایه خود از دزدگیر یا سیستم هشدار استفاده میکنند. هر روزه سیستم های هشدار جدیدی وارد بازار می شود و ضعف های دزدگیر های قبل را برطرف می کند و گامی موثر در روند محافظت از خودرو بر می دارد. یکی از دغدغه افرادی برای خرید دزدگیر خودرو انتخاب دزدگیر مناسب است. آنها به دنبال دزدگیری هستند که علاوه بر قیمت مناسب، نیاز آنان را برطرف کند.

قبل ازخرید دزدگیر ماشین انواع آن را بشناسید!!

در زمان خرید دزدگیر ماشین باید یک سری اطلاعات مانند، نوع خودرو، دارا بودن پارکینگ، زمان خالی بودن خودرو دست به تهیه ی سیستم هشدار یا سیستم امنیتی می زنند.

یکی از سیستم هایی که بسیار مورد توجه قرار گرفته است سیستم هشدار تصویری است. این دزدگیر به افرادی توصیه می شود که دارای پارکینگ نیستند یا مجبورند در زمان خلوت بودن مکان ماشین خود را ترک کنند. زیرا نمایشگر دزدگیر تصویری هر اتفاقی که برای خودرو بیافتد را با زنگ یا ویبره نشان می دهد .

قبل ازخرید دزدگیر ماشین انواع آن را بشناسید!!

کدام دزدگیر ماشین بهتر است ؟

یکی از چیزهایی که همیشه ذهن دارنده گان خودرو را به خود مشغول کرده است ترس از دزدیده شدن خودرو یا لوازم داخل آن است. همواره سعی می کنند تا در همه حال احتیاط را رعایت کنند و از سرمایه خود محافظت کنند. این افراد به دنبال دزدگیر هایی هستند که خودروی آنها را در برابر سارقان محافظت کند. امروزه دزدگیر های جدید وارد بازار شده است که امنیت خودرو را تا حدی تامین می کند. اما سارقان هم نیز خود را در برابر این سیستم ها به روز می کنند و از دایره رقابت عقب نمی مانند. اما بیشتر سعی می کنند که به دنبال ماشین های بدون دزدگیر بروند تا آنهایی که برایشان دردسر ایجاد کند .

دزدگیر ماشین ساده

قبل ازخرید دزدگیر ماشین انواع آن را بشناسید!!

این دزدگیر ها جزء ابتدایی ترین نسل دزدگیر ماشین هستند. دزدگیر ساده همان دزدگیری است که در اغلب خودروها نصب است و صدای آنها را در طول روز می شنویم. تنها کاری که این دزدگیر در هنگام خطر انجام میدهد به صدا درآوردن صدا آژیر که آن هم یا از نوع ساده است یا ملودی .البته آن هم نمیدانید که این صدا مربوط به ماشین شماست یا ماشین دیگری. یکی از معایبی که این دزدگیر، این است که به هنگام به صدا درآمدن صدا فرد نمی داند که این صدا برای باز شدن درب ماشین یا پریدن گربه است. ریموت و سیم این دزدگیر ها نسبت به دیگر دزدگیر ها ضعیف تر است و زودتر خراب می شوند. قیمت دزدگیر ماشین ساده هم نسبت به دیگر دزدگیر ها کمتر است .

دزدگیر ماشین سیم کارت خور

این نوع دزدگیر ها مدت کوتاهی است که وارد بازار ایران شده است. دزدگیر ماشین سیم کارت خور قابلیت ارتباط با تلفن همراه را دارد. کار این دزدگیر ها به این صورت است که در هنگام نزدیک شدن سارق به ماشین شما دزدگیر به تلفن همراهتان زنگ می زند و شما را مطلع می کند. همچین اگر به هر دلیلی دسترسی به سوئیچ ماشین نداشته باشید می توانید با تماس به دزدگیر ماشین درب آن را باز یا قفل کنید. البته استفاده از دزدگیر ماشین سیم کارت خور به دلیل در دسترس نبودن تلفن همراه در همه جا و مشکل آنتن دهی کم است .

قبل ازخرید دزدگیر ماشین انواع آن را بشناسید!!

دزدگیر ماشین تصویری

یکی از انواع دزدگیر خودرو دزدگیر تصویری است .این نوع دزدگیر نسبت به انواع دیگر پیچیده تر است و توانایی های بیشتری دارد. ریموت این نوع دزدگیر، یک کیلومتر برد دارد. این نوع دزدگیر دارای یک مانیتور است که برای خودرو هر اتفاقی بیفتد را با نشان دادن تصویر مورد نظر نشان می دهد. مثلا در هنگامی که درب خودرو باز شود علامت در بر روی مانیتور نشان داده می شود، وقتی که به ماشین ضربه ای وارد شود علامت چکش بر روی آن نمایان می شود یا اگر کسی درب کاپوت را باز کند همان تصویر بر روی صفحه ظاهر می شود .

این نوع دزدگیر ها قابلیت های دیگری هم دارند .مثلا وقتی شما در نزدیکی خودرو خود هستید درب خودرو باز می شود یا وقتیکه از ماشین دور می شوید درب خودرو قفل می شود. شما با در دست داشتن ریموت این نوع دزدگیر ها می توانید خودروی خود را خاموش یا روشن کند. اگر در فصل زمستان هستید و دوست دارید که به محض ورود به ماشین گرم شوید این نوع دزدگیر ماشین قابلیت این را دارد که بخاری ماشین را روشن کند و مکان را برای شما آماده کند. درون دزدگیر ماشین تصویری چشم هایی تعبیه شده است که به محض ورود غیر قانونی به ماشین آژیر بکشند و شما را مطلع سازند. همچنین از نکات قابل توجه این نوع دزدگیر این است که به محض ضعیف شدن باتری یا بالا رفتن دمای ماشین و بروز آتش سوزی شما را مطلع میکنند .

سه نوع دزدگیر نام برده رده بندی دزدگیر ماشین را نشان می دهد که در هنگام خرید می تواند برای شما مفید باشد .

نگاهی به قیمت دزدگیر ماشین در ایران

یکی از دزدگیر های محبوب در ایران دزدگیر ماشین ماجیکار است .این دزدگیر توسط یک شرکت کره ای تولید می شود که همواره سعی در بهبود دزدگیر ها دارد. قیمت این دزدگیر نسبت به انواع دیگر بیشتر است ولی اگر به دنبال دزدگیر ارزان هستید پیشنهاد ما به شما این است که به دنبال آن نروید و دزدگیر دیگری را انتخاب کنید. اما دزدگیر ماشین ماجیکار با توجه به کیفیتی که ارائه می دهد قیمت قابل قبولی دارد.

دزدگیر ایزیکار مقام بعدی را در بین کاربران ایران دارد .کارایی و قیمت این دزدگیر شبیه به دزدگیر ماجیکار است. رتبه بعدی دزدگیر خودرو مربوط به دزدگیر سیلورن است که قیمت این نوع دزدگیر نسبت به دزدگیر ماجیکار و ایزیکار کمتر است ولی اگر کیفیت برایتان مهم است بهتر است که از این مورد چشم پوشی کرده و به دو دزدگیر قبلی مراجعه کنید .

شاید یکی از نکاتی که همیشه باید به خاطر داشته باشید این است که اگر قصد خرید خودرو را دارید پس حتما به یک سیستم امنیتی خوب هم فکر کنید و به سیستم قفل ماشین توجه نکنید. حتما در هنگام خرید ماشین یک دزدگیر ماشین خوب با کارایی بالا برای خود تهیه کنید تا با آرامش خاطر به آن بپردازید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


استایل فوق العاده خاص پریناز ایزدیار برای عید+ عکس