بوستان مصطفی خمینی تهرانپارس


بوستان مصطفی خمینی تهرانپارس یکی از پارکهای شرق تهران است که برای گذراندن اوقات فراغت و حضور در طبیعت گزینه خوبی است .بوستان مصطفی خمینی پارک محبوبی برای اهالی منطقه تهرانپارس است.به دلیل نزدیک بودن به مترو تهرانپارس این پارک جزو مناطق مورد علاقه مردم و محلی مناسب برای دورهمی دوستانه و فضایی شاد برای […]

بوستان مصطفی خمینی تهرانپارس یکی از پارکهای شرق تهران است که برای گذراندن اوقات فراغت و حضور در طبیعت گزینه خوبی است .بوستان مصطفی خمینی پارک محبوبی برای اهالی منطقه تهرانپارس است.به دلیل نزدیک بودن به مترو تهرانپارس این پارک جزو مناطق مورد علاقه مردم و محلی مناسب برای دورهمی دوستانه و فضایی شاد برای پیک نیک خانوادگی است.

این بوستان از نظر تجهیزات و وسایل بازی بسیار کامل است و همچنین زمین بازی بزرگی برای کودکان تعبیه شده است.همچنین زمین آزادی که در قسمت انتهایی پارک قرار گرفته، امکانات رفاهی پارک را تکمیل کرده است. شما می‌توانید برای بازی و تمرینات ورزشی گروهی یا تک نفره مانند والیبال، بستکتبال، بدمینتون یا ورزش صبحگاهی از این بخش پارک استفاده کنید.

بوستان مصطفی خمینی تهرانپارس

بوستان مصطفی خمینی تهرانپارس

همچنین وسایل لازم و کافی برای ورزش دوستان به اندازه کافی یافت می شود. در قسمت انتهایی پارک یک شهربازی کوچک ساخته شده است. این شهربازی باوجود ابعاد کوچک خود، وسایل بازی جالب‌توجهی دارد.آلاچیق‌های زیبایی در این بوستان خودنمایی می کنند که استراحت رهگذران را در روز های آفتابی و بارانی است.
شما می‌توانید ساعت‌ها از این پارک زیبا دیدن کنید، در طبیعت آن خلوت کرده و کتاب بخوانید.

نحوه دسترسی به بوستان مصطفی خمینی تهرانپارس

آدرس: تهران، بهارستان، خیابان ابن سینا، پارک مصطفی خمینی

بوستان مصطفی خمینی تهرانپارس

بوستان مصطفی خمینی تهرانپارس

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گردشگری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انشا در مورد روستا | 4 انشا زیبا درباره روستا برای پایه های مختلف تحصیلی