کمک‌ 126 میلیارد ریالی اعضای خانه معدن آذربایجـان شـرقی در دوران کرونا


کمک‌ 126 میلیارد ریالی اعضای خانه معدن آذربایجـان شـرقی در دوران کرونا

دبیر خانه معدن آذربایجان شرقی گفت: جمعی از معدن‌کاران و فعالان معدنی استان علی‌رغم تمامی مشکلاتی که بیماری کرونا برای فعالیت این واحدها به وجود آورده است، در راستای مسئولیت اجتماعی و در قالب مساعدت و کمک‌های انسان دوستانه بیش از 126 میلیارد ریال در اختیار ارگان‌ها و بیمارستان‌های استان و شهرستان‌های حوزه فعالیت خود قرار داده‌اند.

مهدی مهرداد در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به کمک ۱۲۶ میلیارد ریالی معدن‌کاران استان آذربایجان شرقی به حوزه سلامت، اظهار کرد: از این رقم مبلغ 59 میلیارد و 551 میلیون ریال به‌صورت کمک نقدی برای خرید اقلام، تجهیزات پزشکی، ارزاق و مابقی جهت تهیه انواع ماسک، یکهزار عدد لباس ICU، هزاران لیتر محلول ضد عفونی کننده دست و الکل طبی و تعداد نزدیک به ۱۰ هزار عدد دستکش یکبار مصرف صرف شده است که این اقلام در اختیار مراکز سلامت و بیمارستان های استان و مردم محلی قرار گرفته است.

وی ادامه داد: از دیگر کمک‌های مومنانه این قشر زحمت کش استان می‌توان ایجاد فضا برای تولید ماسک و توزیع بین اقشار کم درآمد، تهیه ارزاق برای خانوارهای نیازمند و بد سرپرست از طریق موسسه‌های خیریه، همکاری با مدافعان سلامت برای تهیه ارزاق و تحویل مواد ضد عفونی کننده، تهیه و توزیع بسته‌های جیره خشک و .. . برای اقشار بی بضائت را نیز عنوان کرد.

وی خاطرنشان کرد: این واحدها علی‌رغم تمامی مشکلات موجود در دوران مبارزه با بیماری کرونا، اقدامی در جهت تعدیل یا کم کردن نیروی انسانی واحدهای خود انجام نداده‌اند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان شرقی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا