آژانس فضایی روسیه هیجان جنون آمیز ترامپ رو به سخره گرفت


به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صداوسیما (#bottom) به نقل از رویترز؛ آژانس فضایی روسیه روز یکشنبه «هیجان جنون آمیز» دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا را پس از پرتاب موشک...

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صداوسیما به نقل از رویترز؛ آژانس فضایی روسیه روز یکشنبه «هیجان جنون آمیز» دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا را پس از پرتاب موشک «اسپیس ایکس» که روز شنبه از پایگاه نیروی هوایی «کیپ کاناورال» انجام گرفت‏‏، به تمسخر گرفت.
رئیس جمهور آمریکا در مراسم پرتاب این موشک که از سوی یک شرکت خصوصی به ریاست الون ماسک انجام گرفت حضور داشت و هیجانی جنون آمیز از خود نشان داد. این پرتاب پس از سال ۲۰۱۱ که نخستین پرتاب موشک سرنشین دار از سوی ناسا بود‏، صورت گرفت.
دونالد ترامپ در این مراسم گفت «این قدرت‏ و این فناوری غیرقابل باور است». وی وعده داد آمریکایی‌ها بزودی می‌توانند پا بر کره مریخ بگذارند و بزودی خارق العاده‌ترین سلاح‌هایی را که هرگز تصور نمی‌شود در اختیار خواهند داشت».
ناسا از سال ۲۰۱۱ برای اعزام فضانوردان به پایگاه فضایی بین المللی (آی. اس. اس) به روسکاسموس (آژانس فضایی روسیه) وابسته بود.
ولادیمیر اوستیمنکو سخنگوی روسکاسموس گفت «برای ما این هیجان جنون آمیز که از پرتاب موفقیت آمیز کپسول «کرو دراگون» بود، قابل درک نیست».
وی با اشاره به شکست قبلی اسپیس ایکس در سال ۲۰۱۴ گفت «آنچه باید سال‌ها قبل اتفاق می‌افتاد اتفاق افتاده است».

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر ناگهانی چهره و اندام همایسریال پایتخت بعد 10 سال ! / هم لاغر هم خیلی پیر ! + عکس