بازارهای هفتگی شوط تا اطلاع ثانوی تعطیل است


بازارهای هفتگی شوط تا اطلاع ثانوی تعطیل است

فرماندار شوط گفت: میدان دواب شوط با رعایت نکات بهداشتی آغاز بکار می کند.

حسن عبدالهی اصل ۱۱ خرداد در جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا شهرستان با تاکید براینکه، تمامی هفته بازارها تا اطلاع ثانوی تعطیل هستند، افزود: فقط میدان دواب یولاگلدی با رعایت پروتکل بهداشتی فعالیت خواهد کرد و اکیپی متشکل از اتاق اصناف، بهداشت، صمت و نیروی انتظامی به صورت مستمر بر بازار و فعالیت میدان دواب نظارت خواهندکرد.

وی در ادامه با تاکید براینکه، هرگونه مراسم عزاداری و ترحیم در مساجد و حسینه ها تا اطلاع ثانوی برگزار نخواهد شد، افزود: برپایی هرگونه جشن عروسی در تالارها و معابر شهری تا اطلاع ثانوی تعطیل است.

به گفته فرماندار شوط، مقرر شده است باشگاه های ورزشی شهرستان با رعایت پروتکل های بهداشتی و بدون تماشاگر نسبت به برگزاری مسابقات اقدام کنند.

وی در ادامه با تاکید بر لزوم اجرای دقیق پروتکل‌های بهداشتی در سطح شهرستان افزود: پروتکل‌های بهداشتی باید به صورت دقیق و در سطح کل شهرستان اجرا شود و اصناف و شبکه بهداشت موظف به نظارت بر این پروتکل‌ها هستند.

به گزارش ایسنا، عبدالهی اصل با تاکید بر اینکه اولویت اول و آخر دولت سلامت مردم و جامعه است، گفت: نکته کلیدی در مبارزه با ویروس کرونا بالابردن حساسیت جامعه نسبت به رعایت بهداشت فردی و عمومی است که البته این روند نباید به‌گونه‌ای صورت گیرد که استرسی برای شهروندان در پی داشته باشد.


انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نیک و بد