نگهداری خودروی بدون پلاک در پارکینگ های کهگیلویه و بویراحمد ممنوع شد


نگهداری خودروی بدون پلاک در پارکینگ های کهگیلویه و بویراحمد ممنوع شد

یاسوج- ایرنا- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد گفت: هرگونه انباشت و نگهداری انواع خودروهای بدون پلاک در پارکینگ ها و اماکن خاص در استان ممنوع است و با متخلفان در این زمینه به طور جدی برخورد می شود.

سالار حسین پور روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این مهم بر اساس تصمیم مقام عالی وزارت صنعت، معدن و تجارت و اعلام سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان و تولید کنندگان به منظور ساماندهی بازار خودرو در سراسر کشور گرفته شده است که به تبع آن در این استان اجرایی می شود.

وی افزود: نگهداری خودروهای بدون پلاک در پارکینگ ها و اماکن خاص در این استان به جد ممنوع است و احتکار و گرانفروشی به حساب می آید.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: تاکنون موردی از قبیل احتکار و گرانفروشی خودرو در استان مشاهده نشده است اما در صورت روئیت برخورد های قانونی لازم صورت خواهد گرفت.

حسین پور ابراز داشت: شناسایی این پارکینگ ها در سطح استان با نیروی انتظامی، شهرداری ها، راهنمایی و رانندگی است.

وی از هم استانی ها خواست در صورت مشاهده موارد مشابه با سامانه ستاد خبری ۱۲۴ سازمان صنعت ،معدن وتجارت و ۱۳۵ اداره کل تعزیرات حکومتی استان تماس حاصل کنند تا در اسرع وقت رسیدگی و پیگیری لازم انجام شود .

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کهگیلویه و بویراحمد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بازیگر نقش شهید طهرانی‌مقدم انتخاب شد