20 ویژه برنامه سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در خراسان رضوی روی آنتن می‌رود


20 ویژه برنامه سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در خراسان رضوی روی آنتن می‌رود

مشهد- ایرنا- صدا و سیمای خراسان رضوی همزمان با سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) و قیام 15 خرداد 20 ویژه برنامه در مجموع به مدت بیش از یک هزار دقیقه را تولید و در حال پخش دارد.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز خراسان رضوی روز سه‌شنبه به خبرنگار ایرنا گفت: برنامه‌های تولیدی از شبکه سیما، رادیوی استان، رادیو زیارت و رادیوی دری همزمان با سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی پخش می‌شود.
محسن نصرپور افزود: "صبح خراسانی" برنامه زنده شبکه تلویزیونی و برنامه "شب شرقی" ویژه برنامه شبانگاهی با موضوع رحلت جانگذار معمار کبیر انقلاب و همچنین برنامه زنده تلویزیونی "اشاره" پیرامون ابعاد شخصیتی امام خمینی (ره) در گفت و گو با دکتر امیرحسین قاضی زاده هاشمی نایب رییس اول مجلس شورای اسلامی از جمله برنامه‌های تولیدی ویژه این ایام است.
وی ادامه داد: برنامه‌های مستند ایران شهر، خط روشن، طلایه دار، یک شهر و یک شهر یک قیام، مستند روایت رهبری، کوچه خورشید و بیش از ۱۵ نماهنگ و موشن گرافیک از تولیدات فاخر مرکز خراسان رضوی با موضوع ارتحال امام خمینی (ره) است که در این ایام پخش خواهد شد.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز خراسان رضوی گفت: برنامه "سوگ آفتاب" ویژه برنامه زنده رادیویی با موضوع زندگی بنیانگذار جمهوری اسلامی و آموزه‌های اخلاقی، دینی و انقلابی ایشان و برنامه رادیویی "برفراز تاریخ" با موضوع تبیین قیام ۱۵ خرداد و نقش امام راحل در این راستا از صدای خراسان رضوی پخش می‌شود.
وی افزود: رادیو زیارت نیز در سالگرد ارتحال امام راحل و یوم الله ۱۵ خرداد برنامه‌های مختلف تدارک دیده است که "عبد صالح" پیرامون تبیین و بررسی سیره و سوابق مبارزات امام خمینی (ره) و ویژه برنامه "صحن امام" پیرامون نظر امام خمینی (ره) در باره زیارت و شیوه و سیره ایشان از آن جمله است.
نصرپور ادامه داد: رادیو دری نیز ویژه برنامه‌هایی را پیرامون سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) از جمله "کافه صبح"، "زنده باد زندگی"، "شاپرک" و گزارش ویژه تدارک دیده است.
وی گفت: همچنین امسال برنامه‌های سخنرانی گرامیداشت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) و شهدای ۱۵ خرداد در اماکن متبرکه و صحن‌های حرم مطهر رضوی بدون تجمع زائران برگزار می‌شود و بیانات مقام معظم رهبری در سالروز ارتحال امام راحل نیز به صورت زنده از سیما، صدا، رادیو دری و رادیو سراسری زیارت پخش خواهد شد.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز خراسان رضوی افزود: مراسم بزرگداشت سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) در حرم مطهر رضوی به صورت زنده طی روزهای ۱۴ و ۱۵ خرداد ماه با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین دکتر رفیعی و سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین دکتر عبدخدایی از سیمای خراسان رضوی و رادیو زیارت پخش خواهد شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان رضوی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟