تبیین نقش مهم نیروی هوایی ارتش در تأمین امنیت آسمان کشور


تبیین نقش مهم نیروی هوایی ارتش در تأمین امنیت آسمان کشور

فرمانده نیروی هوایی ارتش معتقد است که این نیرو همواره در تأمین امنیت آسمان ایران اسلامی، نقش مهمی ایفا می‌کند.

تبیین نقش مهم نیروی هوایی ارتش در تأمین امنیت آسمان کشور

‌به گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، امیر سرتیپ خلبان «عزیز نصیرزاده» فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور در پایگاه هوایی شهید «لشگری» مهرآباد از بخش‌های مختلف آن بازدید کرد و میزان آمادگی رزمی این یگان را مورد ارزیابی قرار داد.

وی در حاشیه این بازدید ضمن گرامیداشت سی و یکمین سالگرد رحلت بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره)، با تأکید بر افزایش و توجه بیش از پیش به یادگیری دانش و علوم فناورانه گفت: یادگیری انواع علوم و فنون، بسیار ارزشمند، مهم، مفید و از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است؛ ولی آنچه این علوم را مهم‌تر از سایر شاخصه‌ها قرار می‌دهد، تأثیرگذاری آن‌هاست که باید مورد توجه قرار گیرد.

امیر نصیرزاده در ادامه با تأکید بر اینکه قدردانی از شهدا با سرلوحه قرار دادن روحیه رزمندگی و خدمتگزاری در اجرای مأموریت میسر خواهد شد، خاطرنشان کرد: نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران همواره در تأمین امنیت آسمان ایران اسلامی نقشی مهم، مقدس و ستودنی را ایفا می‌کند.

فرمانده نیروی هوایی ارتش در ادامه ضمن تقدیر از زحمات کارکنان خدوم پایگاه هوایی شهید لشگری از خداوند منان آرزوی توفیق بیشتر برای آنان خواستار شد.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بازیگرانی که در بستر بیماری هستند / برای آن ها دعا کنید! + عکس و اسامی تلخ