نقاشی و دکلمه‌خوانی مجازی دانش‌آموزان بزمانی در سالگرد رحلت امام (ره) برگزار شد


نقاشی و دکلمه‌خوانی مجازی دانش‌آموزان بزمانی در سالگرد رحلت امام (ره) برگزار شد

زاهدان- ایرنا- شماری از دانش آموزان بزمان ایرانشهر به مناسبت فرارسیدن سالروز رحلت امام خمینی (ره) با تهیه کلیپ، عکس نوشته و دلنوشته‌ در وصف بنیان‌گذار انقلاب اسلامی و انتشار آنها در فضای مجازی عشق و ارادت خود را به امام شهدا و شهدای عزیز ابراز کردند.

مسوول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بخش بزمان ایرانشهر روز سه شنبه به خبرنگار ایرنا گفت: اعضای فعال این کانون هر ساله ویژه برنامه های مختلفی در وصف مقام و منزلت امام راحل (ره) اجرا می کنند که امسال متاسفانه به دلیل ویروس کرونا امکان برگزاری این مراسم در بخش بزمان میسر نبود.

گل‌خاتون داودی اظهار داشت: دانش آموزان بزمانی امسال با ایده پردازی و خلاقیت برای نخستین بار با استفاده از بستر فضای مجازی و بصورت خود جوش و با هدف ابراز حس درونی خود نسبت به امام راحل (ره) و شهدا مسابقات نقاشی و تهیه کلیپ و همچنین دلنوشته برگزار کردند.

وی افزود: تهیه دلنوشته در قالب عکاسی و فیلم و انتشار آن در فضای مجازی یکی از برنامه‌های امسال اعضای فعال کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بزمان است که خوشبختانه با استقبال بسیار خوبی از سوی اعضای کانون و فعالان حوزه فضای مجازی روبرو شده است.

مسوول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بزمان گفت: همکاری خوب خانواده‌ها در تهیه کلیپ و عکس‌نوشته و همچنین صوت باعث شده است که مردم بزمان مراسم سوگواری و عزاداری رحلت حضرت امام خمینی (ره) را امسال به طور ویژه و متفاوتی برگزار کنند.

وی ادامه داد: تاکنون بیش از ۴۰ نفر از دانش اموزان و اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در این برنامه مجازی شرکت کرده اند.

داودی بیان کرد: مسابقات شعر و داستان و همچنین دلنوشته از برنامه های کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان بخش بزمان است که در ایام سالگرد رحلت جانگداز حضرت امام خمینی (ره)برگزار می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین زمان نوشیدن قهوه برای مبتلایان به کبدچرب