300 میلیارد تومان صرف سرمایه گذاری تجهیزات مخابراتی خراسان جنوبی شد


300 میلیارد تومان صرف سرمایه گذاری تجهیزات مخابراتی خراسان جنوبی شد

سرپرست مخابرات منطقه خراسان جنوبی گفت: از سال گذشته تاکنون مخابرات منطقه با همکاری‌های موثر شرکت مخابرات ایران، استانداری و فرمانداری‌ها توانسته است برای فراهم کردن نیازهای ارتباطی استان مبلغی بالغ بر 300 میلیارد تومان را صرف سرمایه گذاری برای تامین و توسعه تجهیزات و اجرای فیبر کند.

حسن آذری نصرآباد، امروز ۱۳ خرداد در نشست ویدیوکنفرانسی معاونین شرکت مخابرات ایران با معاون استاندار و فرمانداران استان، اظهار کرد: رفع مشکلات ارتباطی استان، تعامل و مشارکت همه جانبه استانداری، فرمانداری‌ها، اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان و شرکت مخابرات ایران را می‌طلبد.

به گزارش ایسنا، وی افزود: از سال گذشته تاکنون مخابرات منطقه با همکاری‌های موثر شرکت مخابرات ایران، استانداری و فرمانداری‌ها توانسته است برای فراهم کردن نیازهای ارتباطی استان مبلغی بالغ بر 300 میلیارد تومان را صرف سرمایه گذاری برای تامین و توسعه تجهیزات و اجرای فیبر و... کند که جای تشکر و قدردانی دارد.

وی خاطرنشان کرد: یکی از دستاوردهای مهم این منطقه طی سال گذشته تبدیل مخابرات منطقه به ویترین ارائه سرویس‌ها و خدمات مخابرات بوده که خوشبختانه با ارائه آخرین تکنولوژی‌های ارتباطی در استان این هدف محقق شده است.

در این نشست کمال‌الدین میرجعفریان، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی نیز به بیان مسائل و مشکلات ارتباطی استان پرداخت و خواستار توسعه و تامین تجهیزات لازم برای رفع موانع و مشکلات در راستای خدمت رسانی مناسب به مردم خوب استان شد.

همچنین در این جلسه وضعیت پوشش شبکه مخابراتی شهرستان‌های استان خراسان جنوبی در بخش‌های مختلف ثابت، همراه و دیتا توسط معاون استاندار و فرمانداران این شهرستان‌ها مطرح شد که مقرر شد موارد مطرح شده با اعلام اولویت بندی از سوی مخابرات منطقه در دستور کار و بررسی قرار گیرد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان جنوبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اینفوگرافیک/ نکات کلیدی زندگی موفق در جزء هفدهم قرآن