هوش و مهارت، ویژگی بارز زهرا لطف آبادی


هوش و مهارت، ویژگی بارز زهرا لطف آبادی

زهرا لطف آبادی دروازه بان تیم ملی فوتسال بانوان یکی از استعداد‌های ورزشی کشورمان است.

هوش و مهارت، ویژگی بارز زهرا لطف آبادیبه گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز مازندران، زهرا لطف آبادی دختر ۲۴ ساله مازندرانی اهل نکا است و از ۱۵ سالگی با عضویت در تیم بانوان صدرا نکا و از لیگ دو، فوتسال را شروع کرد.
زهرا از ۴ سال پیش در لیگ برتر برای تیم‌های مختلفی بازی کرده است و هم اکنون دروازه بان تیم فوتسال هیئت خراسان رضوی است.

زهرا لطف آبادی پس از عضویت در تیم ملی فوتسال بانوان و در اردیبهشت پارسال در بازی‌های چندجانبه روسیه درخشید و شایستگی‌های خود را نشان دادو توانست به عنوان بهترین گلر این مسابقات معرفی شود در حالیکه بهترین گلر جهان هم در این مسابقات حضور داشت.
در این بازی روسیه فرصت‌های بیشتری برای گلزنی داشت و حتی یک بار از روی نقطه پنالتی هم می‌توانست دروازه تیم ایران را باز کند، اما زهرا لطف آبادی دروازه بان تیم ملی درخشش فوق العاده‌ای داشت و علاوه بر مهار ضربه پنالتی در چند صحنه دیگر حملات روس‌ها را مهار کرد.

سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان، زهرا را دروازه بانی باهوش می‌شناسد و بازیکنان هم وجود او در دروازه را قوت قلب خود می‌دانند.
زهرا لطف آبادی لژیونر شدن در تیم‌های اروپایی را بزرگترین هدف خود و بازی در تیم‌های فوتسال اسپانیا را آرزوی خود معرفی می‌کند و امیدوار است در آینده نزدیک در یکی از تیم‌های اروپا بازی کند.
گزارش سعید سورتیچی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها