برگزاری مسابقه مجازی امام و انقلاب 


برگزاری مسابقه مجازی امام و انقلاب 

محمد مهدوی گفت: با توجه به شیوع کرونا و عدم امکان برگزاری مراسم بزرگداشت ارتحال حضرت امام خمینی (ره) بنابراین تصمیم گرفتیم به منظور بزرگداشت ایشان، مسابقه نقاشی مجازی امام و انقلاب را برگزار  کنیم.

«محمد مهدوی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، گفت: با توجه به شیوع کرونا و عدم امکان برگزاری مراسم بزرگداشت ارتحال حضرت امام خمینی (ره) بنابراین تصمیم گرفتیم به منظور بزرگداشت ایشان، مسابقه نقاشی مجازی امام و انقلاب را برگزار کنیم.

برگزاری مسابقه مجازی امام و انقلاب 



مدیر کانون فرهنگی هنری نورالرضا علیه السلام افزود: از کودکان و نوجوانان خواستیم به منظور شرکت در این مسابقه با استفاده از مداد رنگی و یا با شن و ماسه تصاویری از امام راحل و انقلاب نقاشی کرده و عکس این تصاویر را در گروه مجازی واتس آپ کانون ارسال کنند.

وی عنوان کرد: همچنین با همین موضوع مسابقه مجازی قصه گویی و مقاله نویسی ویژه کودکان و نوجوانان را برگزار کردیم تا علاوه بر آشنایی کودکان و نوجوانان با سبک زندگی حضرت امام خمینی (ره) به افزایش سطح مطالعه در جامعه کمک کنیم.

مهدوی اظهار کرد: هدف از اجرای این مسابقه ها آشنایی کودکان و نوجوانان با شخصیت حضرت امام (ره) و نقش ایشان در پیروزی انقلاب اسلامی است.

مدیر کانون فرهنگی هنری نورالرضا علیه السلام ابراز کرد: خوشبختانه تاکنون میزان استقبال کودکان و نوجوانان از این مسابقه خوب بوده است و پس از بررسی آثار رسیده به نفرات برتر جوایز نقدی اهدا می شود.

وی بیان کرد: همچنین از آنجایی که قرار بود امروز هم زمان با سالروز ارتحال حضرت امام خمینی (ره)، مقام معظم رهبری سخنرانی کنند بنابراین با اطلاع رسانی زمان سخنرانی ایشان از شبکه های صدا و سیما، از عموم مردم دعوت کردیم تا از بیانات حکیمانه رهبری در این روز بهره مند شوند.

مهدوی در خاتمه تاکید کرد: از دیگر برنامه های سالگرد رحلت حضرت امام خمینی (ره) سیاه پوش کردن مسجد و محله بود تا از این طریق یاد و خاطره امام راحل را زنده نگه داریم.

پایان پیام/586

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا