روایت افسر صهیونیست از دستاورد بزرگ حزب‌الله بدون شلیک حتی یک موشک


روایت افسر صهیونیست از دستاورد بزرگ حزب‌الله بدون شلیک حتی یک موشک

یکی از افسران بازنشسته رژیم صهیونیستی، حزب‌الله را تهدیدی راهبردی برای این رژیم خواند و گفت، حزب‌الله بدون شلیک حتی یک موشک موفق به تأثیرگذاری بر تصمیم‌گیری سران تل‌آویو شده است.

به گزارش مشرق، «گِرشون هاکوهن» افسر بازنشسته ارتش رژیم صهیونیستی طی اظهاراتی از عدم توانایی ارتش رژیم صهیونیستی برای جنگ در چندین جبهه به شدت انتقاد کرد.

بر اساس گزارش بخش اطلاع‌رسانی «الاعلام الحربی»، هاکوهن گفت: «ارتش اسرائیل به ارتش بسیاری کوچکی تبدیل شده که ناچار است میان تهدیدات و بخش‌های مختلف (یکی را ) انتخاب کند».

بیشتر بخوانید:

شمارش معکوس برای ازهم گسستگی آمریکا

وی ادامه داد، این ارتش کوچک بدون یگان‌های ذخیره نمی‌تواند بر انتفاضه جدید مقابله کند و همزمان به تهدید در میدان‌های دیگر یعنی حزب‌الله در لبنان، حماس در غزه و ارتش سوریه نیز برسد.

هاکوهن تصریح کرد: «حزب‌الله که فی نفسه یک تهدید راهبردی برای اسرائیل به شمار می‌رود دستاورد بزرگی را کسب کرده است؛ حزب‌الله موفق شده کارشناسان امنیتی اسرائیل را ناچار کند که تصمیم‌گیرندگان (سران فلسطین اشغالی) را به عدم اجرای الحاق (اراضی کرانه باختری) توصیه کنند زیرا (اکنون) نیاز است بر حزب‌الله تمرکز شود. این دستاوردی بزرگ است که بدون شلیک حتی یک موشک به دست آمده است».

هاکوهن این اظهارات را در نشستی با حضور افسران ارشد سابق رژیم صهیونیستی و اقتصاددانان این رژیم پیرامون آمادگی ارتش رژیم صهیونیستی برگزار شد، عنوان کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


طرفداری عجیب شیلا خداداد از تتلو / او را خیلی دوست دارم ! + عکس