تصاویر لباس تیم‌های مطرح فوتبال اروپا در فصل 2021


تصاویر لباس تیم‌های مطرح فوتبال اروپا در فصل 2021

طرح لباس‌های تیم‌های فوتبال مطرح اروپایی در فصل آینده لو رفت.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درحالی که مسابقات اکثر لیگ‌های فوتبال دنیا به دلیل شیوع ویروس کرونا به حالت تعلیق درآمده است، تیم‌های مطرح اروپایی از کیت‌های فصل آینده خود رونمایی کرده اند. بازیکنان تیم‌های فوتبال هر ساله به منظور تنوع و درآمد زایی، لباس‌هایی با طرح جدید بر تن می‌کنند.

تیم فوتبال بارسلونا بار دیگر طرح پیراهن اول خود را به حالت راه راه درآورده است. بازیکنان این تیم در این فصل لباس‌هایی با طرح شطرنجی می‌پوشیدند که طرح آن، شباهت زیادی به طرح تیم ملی فوتبال کرواسی داشت. کیت دوم این تیم آبی رنگ و کیت سوم این تیم صورتی است.

تصاویر لباس تیم‌های مطرح فوتبال اروپا در فصل 2021

تیم فوتبال رئال مادرید دیگر غول فوتبال اسپانیا هم تغییر چندانی به طرح کیت اول خود نداده است و بازیکنان این تیم با همان لباس‌های سفید رنگ همیشگی در فصل ۲۰۲۱- ۲۰۲۰ در زمین فوتبال حاضر خواهند شد. کیت دوم و سوم این تیم هم به رنگ صورتی و مشکی است.

تصاویر لباس تیم‌های مطرح فوتبال اروپا در فصل 2021تیم فوتبال یوونتوس هم پس از گذشت یک سال، طرحی همانند کیت‌های قدیمی خود را برای فصل ۲۰۲۱ – ۲۰۲۰ انتخاب کرده است. این تیم در این فصل لباس‌های جدید می‌پوشیدند که نیمی از آن مشکی و نیمه دیگر آن سفید بود. این طرح برای اولین بار در این باشگاه استفاده شده بود.

تصاویر لباس تیم‌های مطرح فوتبال اروپا در فصل 2021بازیکنان یوونتوس در فصل آینده لباس‌های راه راه سفید و سیاه رنگ همیشگی را خواهند پوشید. اما کیت سوم بیانکونری‌ها به طور کلی متحول شده است. این تیم لباس‌های نارنجی رنگ را برای خود انتخاب کرده است که نقش و نگار خاصی بر روی آن حک شده است.

مسئولان تیم فوتبال منچستر یونایتد هم طرح عجیبی برای لباس‌های تیم خود در فصل آینده انتخاب کرده اند. کیت اول تیم فوتبال منچستر یونایتد قرمز رنگ است که خطوط کوچک زرد و مشکی بر روی آن وجود دارد. هواداران شیاطین سرخ این طرح را همانند طرح صندلی‌های اتوبوس می‌دانند و معتقد اند لیاقت بازیکنان این تیم بالاتر از آن است که این چنین لباسی بپوشند.

بیشتر بخوانید: دزدی منچستری‌ها از اتوبوس‌های تهران!

لباس دوم این تیم هم لباسی سفید با خطوط مشکی است که باز هم خشم هواداران تیم منچستری را بر انگیخته است. طرح لباس دوم این تیم همانند خطوط بدن گور خر طراحی شده است.

تصاویر لباس تیم‌های مطرح فوتبال اروپا در فصل 2021

تیم فوتبال آرسنال طرح جذابی را برای فصل آینده خود انتخاب کرده است. این تیم با حفظ ساختار همیشگی لباس خود، از خطوطی روی کیت جدیدش استفاده کرده که باعث جذابیت لباس این تیم شده است.

تصاویر لباس تیم‌های مطرح فوتبال اروپا در فصل 2021

لباس دوم تیم آرسنال هم سفید رنگ است. خطوط روی این لباس به گونه‌ای طراحی شده که مانند ریخته شدن لکه‌های خون بر روی این لباس است.

تیم فوتبال منچستر سیتی هم لباس‌های خاصی را برای فصل آینده خود در نظر گرفته است. لباس اول این تیم مانند سال‌های قبل، رنگ آبی آسمانی است، اما روی این لباس خطوطی وجود دارد که این لباس را زیبا کرده است. در لباس دوم این تیم هم از طرح‌های خاصی استفاده شده است که مانند نقش و نگار‌های آثار باستانی کشورمان شده است.

تصاویر لباس تیم‌های مطرح فوتبال اروپا در فصل 2021تیم فوتبال لیورپول تقریبا ساده‌ترین لباس را در میان تیم‌های مطرح اروپایی دارد. بازیکنان این تیم لباس ساده قرمز رنگی را در فصل آینده بر تن خواهند کرد.

تصاویر لباس تیم‌های مطرح فوتبال اروپا در فصل 2021تیم فوتبال چلسی هم مانند همیشه لباس‌های آبی رنگ خود را بر تن خواهند کرد. نکته جالب کیت‌های تیم چلسی در فصل آینده، کیت سوم این تیم است. کیت سوم این تیم در فصل آینده قرمز رنگ خواهد بود که رگه‌هایی از رنگ آبی روی آن وجود دارد.

تصاویر لباس تیم‌های مطرح فوتبال اروپا در فصل 2021تیم فوتبال تاتنهام با حفظ اصالت همیشگی کیت‌های خود، لباسی را طراحی کرده که ساده‌تر از تیم‌های دیگر است و روی آن خطوطی کار شده که طرح جدیدی را به این لباس بدهد.

تصاویر لباس تیم‌های مطرح فوتبال اروپا در فصل 2021

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس