پیام سازمان اوقاف و امور خیریه به مناسبت فرا رسیدن سالروز قیام خونین 15 خرداد


پیام سازمان اوقاف و امور خیریه به مناسبت فرا رسیدن سالروز قیام خونین 15 خرداد

سازمان اوقاف و امور خیریه در پیامی به مناسبت فرا رسیدن سالروز قیام خونین 15 خرداد این روز بزرگ را منشا به ثمر رسیدن نهضت سیاسی، اجتماعی و فرهنگی شیعه و حاکمیت قوانین اسلامی بر جامعه برشمرد و یاد و خاطره شهدای این قیام خونین را گرامی داشت.

خبرگزاری شبستان، گروه قرآن و معارف، سازمان اوقاف و امور خیریه در پیامی به مناسبت فرا رسیدن سالروز قیام خونین ۱۵ خرداد این روز بزرگ را منشا به ثمر رسیدن نهضت سیاسی، اجتماعی و فرهنگی شیعه و حاکمیت قوانین اسلامی بر جامعه برشمرد و یاد و خاطره شهدای این قیام خونین را گرامی داشت.

در این پیام آمده است:


بسم الله الرحمن الرحیم

قیام ۱۵ خرداد اسطوره قدرت ستمشاهی را در هم شکست و افسانه ها و افسون ها را باطل کرد...


امام خمینی (ره)

نیمه خرداد از راه رسید تا این ماه پر از حادثه به اوج اوراق اختصاص داده به خود در تقویم پر از سپیده انقلاب اسلامی برسد.



قیام خونین ۱۵ خرداد با محوریت امام خمینی، در واقع اعتراض به وابستگی مطلق رژیم ستمشاهی به بیگانگان ، مبارزه باطاغوت و ضربه ای مهلک به همه اسلام ستیزان و اسلام زدایان و کسانی که بود که تا پیش از آن با فراغت و بدون لکنت دم از جدایی دین از سیاست می زدند.



نیمه خرداد ۱۳۴۲ طلیعه انقلابی بزرگ در تاریخ شد که حکومت دوهزارساله سلاطین را در هم کوبید و تبدیل به یکی از بزرگترین و تاثیرگذارترین وقایع در تاریخ معاصر شد.



سازمان اوقاف و امور خیریه این روز بزرگ را منشا به ثمر رسیدن نهضت سیاسی، اجتماعی و فرهنگی شیعه و حاکمیت قوانین اسلامی بر جامعه می داند و یاد و خاطره شهدای این قیام خونین را گرامی می دارد.

پایان پیام/40

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


خواص آب هویج که از آن بی‌خبرید