نماینده شوشتر و گتوند: تصویب شفافیت آرای نمایندگان در مجلس پیگیری می‌شود


نماینده شوشتر و گتوند: تصویب شفافیت آرای نمایندگان در مجلس پیگیری می‌شود

اهواز - ایرنا - نماینده مردم شهرستان‌های شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی درخصوص بحث شفافیت آرای نمایندگان گفت: تلاش بر این است شفافیت آرای نمایندگان در مجلس شورای اسلامی تصویب شود.

سهراب گیلانی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مردم باید بدانند نمایندگان آنها در مجلس شورای اسلامی چه اقداماتی انجام می‌دهند.

وی مهم‌ترین اولویت منطقه‌ای خود را در چهار سال دوم نمایندگی مجلس تکمیل طرح‌های نیمه تمام شهرستان‌های شوشتر و گتوند دانست و گفت: بدنبال تقویت واحدها و شرکت‌های صنعتی فعلی و ایجاد واحدهای صنعتی جدید هستیم.

نماینده مردم شوشتر و گتوند با بیان اینکه بیش از ۱۰ شرکت جانبی می‌توان در شرکت‌هایی همچون کشت و صنعت کارون ایجاد کرد، افزود: با همکاری مجمع نمایندگان استان خوزستان در مجلس شورای اسلامی در حال پیگیری توافق های کلی‌تر در سطح استان با دولت و مسئولان کشوری هستیم.

وی با تاکید بر لزوم بومی گرایی مدیران دستگاه‌های اجرایی شوشتر و گتوند اظهارداشت: تلاش بر این است هم در انتخاب مدیران و هم استخدامی‌ها از نیروهای بومی استفاده شود.

گیلانی با اشاره به مشکلات ایستگاه راه آهن شوشتر بیان کرد: یکی از مشکلات این ایستگاه نداشتن سینی دوار بود که در چهار سال نخست نمایندگی برطرف شد اما اکنون بحث نبود مسافر مطرح است که در تلاشییم با وصل این خط به پتروشیمی مسجدسلیمان این مشکل نیز رفع شود.

وی با اشاره به اجرا نشدن مصوبه موزه در شهرستان شوشتر در سال ۹۵ گفت: متاسفانه سازمان میراث فرهنگی و مدیرکل وقت در این زمینه تعلل کردند که منجر به تغییر مدیرکل شد اما اکنون پیگیری برای راه اندازی موزه در ساختمان قدیم شهرداری مدنظر است که نشستی در این رابطه شنبه هفته آینده در شوشتر برگزار می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج