هشدار ‌اداره کل هواشناسی به مازندرانی‌ها


معاون‌ توسعه و پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان مازندران از هشدار سطح زرد این اداره کل از عصر امروز پنج شنبه 15 خرداد در استان خبر داد و اظهار کرد: در این هشدار سامانه های بارشی مورد انتظاربوده و در این راستا به اطلاع کلیه فعالان و بهره ‏برداران دریای خزر می‎رساند، بر اساس تجزیه و تحلیل نقشه‎های پیش‏‏ ‏‎یابی هواشناسی و خروجی مدل‌های عددی جوّی و...

آفتاب‌‌نیوز :

‌احمد اسدی ‌افزود: از بعدازظهر جمعه ۱۶ خرداد با شروع شدن وزش باد نسبتاً شدید بر ارتفاع موج افزوده شده و دریا موّاج خواهد شد.

معاون‌ توسعه و پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان مازندران با اشاره به اینکه نوع مخاطره، ‌باد ‌نسبتاً شدید و موّاج شدن دریا است، گفت: بیشینه سرعت وزش باد نزدیک ساحل و دور از ساحل تا 15 متر بر ثانیه معادل 54 کیلومتر بر ساعت پیش‎بینی می‎شود.

هشدار ‌اداره کل هواشناسی به مازندرانی‌ها

اسدی گفت: همچنین طی این مدت بیشینه ارتفاع موج در نزدیک ساحل 2.0 متر و دور از ساحل تا 2.5 متر برآورد شده و منطقه اثر سواحل جنوبی دریای خزر و زمان پایان دوشنبه 19ام خرداد 1399است.

وی افزود: اثر مخاطره، احتمال پاره شدن تورهای صیادی، غرق شدن قایق های کوچک و شناورهای سبک، صدمه دیدن ماهیان در قفس بوده و توصیه می شود تمام فعالان دریایی نسبت به فعالیت در دریا تمهیدات لازم را بعمل آورند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حوادث

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس