جو گومز:/ لیورپول فرمول قهرمانی های بیشتر را پیدا کرده


جو گومز:/ لیورپول فرمول قهرمانی های بیشتر را پیدا کرده

لیورپول یک سال فوق العاده را پشت سر گذاشته و دیگر چیزی تا فتح لیگ برتر پس از 30 سال فاصله ندارد.

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول فصل گذشته توانست با برتری بر تاتنهام در فینال، فاتح لیگ قهرمانان شود. قرمزها سپس توانستند سوپرکاپ اروپا و جام جهانی باشگاه ها را نیز فتح کنند. به فاصله 9 هفته تا پایان لیگ برتر انگلیس، لیورپول تنها به 2 برد برای مسجل کردن قهرمانی خود نیاز دارد. 30 سال از آخرین قهرمانی قرمزها در انگلیس می گذرد و این آرزو بالاخره برآورده خواهد شد.

جو گومز:/ لیورپول فرمول قهرمانی های بیشتر را پیدا کرده

جو گومز مدافع ملی پوش لیورپول معتقد است که فرمول موفقیت را پیدا کرده اند و باید منتظر قهرمانی های بیشتری از این باشگاه باشیم. گومز سال 2015 از چارلتون به لیورپول پیوست و در حال حاضر از مدافعان ثابت تیم یورگن کلوپ محسوب می شود. او بیش از 100 بازی برای لیورپول انجام داده است.

جو گومز در مصاحبه با وبسایت رسمی باشگاه لیورپول گفت:«به عنوان تیم، ما مجموعه ای از بازیکنان جوان و باتجربه هستیم. با تجربه هایی که در تیم های بزرگی بازی کرده اند و سابقه قهرمانی های مهمی نیز در کارنامه شان دیده می شود. ما تیمی یکدست و متحد هستیم که در بهترین دوران خودش قرار دارد. به بازیکنان جوانی چون ترنت الکساندر آرنولد می توان اشاره کرد که متولد لیورپول است و نماینده ای واقعی از یک بازیکن لیورپولی.»

جو گومز:/ لیورپول فرمول قهرمانی های بیشتر را پیدا کرده

گومز ادامه داد:« به جوردن هندرسون نگاه کنید که کاپیتان ماست و سال هاست برای لیورپول بازی می کند. او یک رهبر واقعی در درون و بیرون زمین است. ما تیمی پر از بازیکنان با خلاقیت های فردی بالا نیز هستیم. بازیکنانی که به تنهایی می توانند نتیجه یک بازی را عوض کنند. واقعا از بازی در چنین تیمی لذت می برم و این به هر فوتبالیستی انگیزه دو چندان می دهد. 5 سال است بازیکن لیورپول هستم و در این مدت بالا و پایین هایی بوده ولی در مجموع از بودن در لیورپول احساس غرور و رضایت می کنم.»

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403