جعبه گشایی و بررسی اولیه Huawei Y7p


جعبه گشایی و بررسی اولیه Huawei Y7p

در اینجا قصد داریم به جعبه گشایی و بررسی اولیه Huawei Y7p – هواوی وای 7 پی یکی از خوش قیمت‌ترین گوشی‌های هواوی به همراه مشخصات فنی مناسب بپردازیم. هواوی به تازگی از یک عضو جدید برای خانواده گوشی‌های Y خود رونمایی کرده است. Huawei Y7p یک گوشی کاملاً اقتصادی با قدرت‌گیری از پردازنده کایرین... نوشته جعبه گشایی و بررسی اولیه Huawei Y7p اولین بار در...

در اینجا قصد داریم به جعبه گشایی و بررسی اولیه Huawei Y7p – هواوی وای ۷ پی یکی از خوش قیمت‌ترین گوشی‌های هواوی به همراه مشخصات فنی مناسب بپردازیم.

هواوی به تازگی از یک عضو جدید برای خانواده گوشی‌های Y خود رونمایی کرده است. Huawei Y7p یک گوشی کاملاً اقتصادی با قدرت‌گیری از پردازنده کایرین ۷۱۰F خود شرکت هواوی است که می‌تواند رقابت در گوشی‌های میان‌رده را برای هر محصول دیگری سخت کند. ما در این مقاله قصد داریم به جعبه گشایی و بررسی اولیه هواوی وای بپردازیم.

جعبه گشایی Huawei Y7p

در داخل جعبه گوشی هواوی وای ۷ پی، می‌توان علاوه بر خود دستگاه، یک شارژر ۱۰ واتی، کابل شارژ microUSB، جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون، سوزن سیم کارت، دفترچه راهنما و یک قاب شفاف را نیز یافت. در زیر می‌توانید ویدیوی جعبه گشایی گوشی هواوی وای ۷ پی را مشاهده کنید.

جعبه گشایی و بررسی اولیه Huawei Y7pجعبه گشایی و بررسی اولیه Huawei Y7p ویدیو جعبه گشایی Huawei Y7p

دانلود ویدیو

بررسی اولیه Huawei Y7p

گوشی هواوی وای ۷ پی به یک نمایشگر ۶.۳۹ اینچی با رزولوشن ۱۵۶۰ در ۷۲۰ پیکسل مجهز است. حاشیه‌های اطراف این پنل به استثنای چانه‌ی پایینی بسیار باریک هستند. همچنین هواوی تصمیم گرفته ناچ را در این گوشی کنار گذاشته و از طراحی یک حفره روی نمایشگر استفاده کند که به لطف آن موفق به کسب ابعاد صفحه به بدنه ۹۰.۱۵ درصدی شده است. درون این حفره یک دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی قرار دارد. همچنین هواوی نام “Punch FullView Display” را برای این پنل نمایشگر برگزیده است.

جعبه گشایی و بررسی اولیه Huawei Y7pجعبه گشایی و بررسی اولیه Huawei Y7p

در پشت گوشی یک قاب بسیار زیبا را می‌بینیم که با افکت ۲.۵D یک گرادیان رنگی براق را تشکیل داده است که زیر تابش نور، انعکاس به وجود آمده چشم نوازی می‌کند. در نگاه اول تصور می‌شود این قاب از جنس شیشه باشد، اما در اصل پلی‌کربنات است. روی این قاب دوربین سه‌گانه‌ای متشکل از دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، دوربین ۸ مگاپیکسلی اولترا-واید و دوربین تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی را نیز می‌توان یافت. سازنده همچنین یک اسکنر اثر انگشت خازنی کلاسیک را هم در پشت قاب قرار داده است که در کثری از ثانیه می‌تواند اثر انگشت شما را شناسایی کرده و قفل صفحه را باز کند.

جعبه گشایی و بررسی اولیه Huawei Y7pجعبه گشایی و بررسی اولیه Huawei Y7p

کلیدهای پاور و تنظیم ولوم در سمت راست فریم قرار گرفته‌اند، در حالی که سمت چپ فقط اسلات سیم کارت و کارت حافظه قرار دارد. در بالا یک میکروفون گنجانده شده و در پایین نیز یک جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون، درگاه microUSB و حفره‌های مربوط به اسپیکر گوشی به کار رفته است.

در مجموع هواوی Y7p را باید یک گوشی ارزان قیمت عالی دانست که به لطف امکانات جالب توجهی نظیر یک نمایشگر تمام صفحه، دوربین سه‌گانه پشتی و ظاهری شکیل و زیبا، می‌تواند نیازهای عموم کاربران را برطرف کرده و به یکی از پرفروش‌ترین گوشی‌های بازار تبدیل شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جوک،متن و اس ام اس بی ادبی و زناشویی شب جمعه (18+)