وقوع 2 حادثه آتش‌سوزی در رشت/ حریق مهار شد


سرپرست سازمان آتش‌نشانی رشت با اشاره به وقوع دو فقره آتش سوزی، گفت: آتش سوزی ها با تلاش آتش نشانان مهار شد.

آفتاب‌‌نیوز :

شهرام مؤمنی با اشاره به وقوع دو فقره آتش سوزی عصر امروز (پنجشنبه) در شهر رشت، اظهار کرد: آتش سوزی نخست در سقف آپارتمان سه طبقه مجتمع پردیسان در بلوار شهید انصاری و آتش سوزی دوم در یک منزل مسکونی ویلایی در خیابان لاکانی رخ داده است.

وی با تشریح حادثه نخست، افزود: به فاصله بعد از دریافت گزارش این آتش سوزی تیم‌های آتش‌نشانی به همراه نردبان هیدرولیک به محل اعزام شدند.

وقوع 2 حادثه آتش‌سوزی در رشت/ حریق مهار شد

سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت ادامه داد: در نخست گام آتش نشانان اقدام به تخلیه کامل اهالی ساختمان اقدام کرده و با استفاده از نردبان هیدرولیک نسبت به مهار و اطفای کامل آتش و پیشگیری از گسترش آن به سقف آپارتمان همجوار اقدام کردند.

مؤمنی همچنین با اشاره به اینکه در کمتر از دو دقیقه گزارش وقوع حادثه دیگری مبنی بر آتش سوزی خانه ویلایی در خیابان لاکانی اطلاع داده شد، افزود: ۴۵ آتش نشان، ۱۰ افسر ارشد، با ۱۹ دستگاه خودروی اطفای و آبرسان این آتش سوزی‌ها را پوشش دادند.

وی علت هر دو حادثه اتصال در سیستم سیم کشی برق اعلام کرد و گفت: با توجه به گرم‌تر شدن هوا از شهروندان خواست نسبت به ایمنی وسایل سرمایشی و همچنین سیم کشی خانه‌هایشان اقدام کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حوادث

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس عجیبی که منوچهر هادی از دخترش موقع سال تحویل رو کرد+ عکس