رفتار وحشیانه و ضد حقوق بشری پلیس آمریکا علیه نوجوان بیمار بازداشت شده


رفتار وحشیانه و ضد حقوق بشری پلیس آمریکا علیه نوجوان بیمار بازداشت شده

پلیس شهر سینسیناتی از دادن انسولین به یک دختر معترض نوجوان که مبتلا به دیابت است، خودداری کرد تا اینکه وی دچار حمله عصبی پانیک شد

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صداوسیما به نقل از به گزارش پایگاه اینترنتی ناو دیس؛ پلیس شهر سینسیناتی(Cincinnati) از دادن انسولین به یک معترض نوجوان بازداشت شده مبتلا به دیابت خودداری کرد تا اینکه وی دچار حمله عصبی پانیک شد.
پلیس داروی انسولین این معترض را که یک دختر نوجوان به نام هانا سلبراتی اکوال(hannah celebratequal) بود حین تظاهرات از وی گرفت و آن را به وی نداد.


این دختر نوجوان بارها به پلیس التماس کرد من دیابت دارم و باید انسولین خود را مصرف کنم و اگر آن را مصرف نکنم جان خود را از دست می دهم اما پلیس توجهی به درخواست های مکرر این دختر نکرد و دست های او را با دستبند از پشت بست و در نهایت این دختر در ادامه دچار حمله عصبی پانیک شد.
این دختر بعدا در توئیترش نوشت "پلیس با زدن ضربه های آرنج به من مرا به طرف اتوبوس کشاندند و اعلام کردند در مرکز پلیس پزشک حضور دارد. آنها برای مدت سه ساعت دستبند را از دست من باز نکردند. آنها مرا همراه دیگر افراد بازداشت شده به یک تونل در زیر زمین منتقل کردند. در آنجا صدها نفر از افراد بازداشت شده بودند و هیچ پزشکی در آنجا حضور نداشت.

این دختر نوجوان در ادامه افزود رفتار پلیس سبب سکوت من نمی شود و رفتار آنها از ذهن من فراموش نمی شود.هیچ عدالت و آرامشی وجود ندارد. پلیس سینسیناتی به طور اشتباهی بسیاری از افراد بیگناه را بازداشت کرده بود."
در این حال پلیس سینسیناتی هیچ توضیحی درباره این اقدام خود به پایگاه اینترنتی ناو دیس ارائه نکرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی