پایان همکاری دنیلو پتروچی با تیم دوکاتی


موتوجی‌پی ایران – چندی پیش با پیوستن جک میلر به تیم دوکاتی، دنیلو پتروچی اعلام کرد که تیم دوکاتی تمایلی به ادامه همکاری با او ندارد. در این شرایط، آینده پتروچی در موتوجی‌پی مبهم خواهد بود. هفته گذشته، با پیوستن جک میلر به تیم دوکاتی، شایعات مبنی بر آن که چه کسی هم‌تیمی وی خواهد بود بالا گرفت. اکنون با توجه به عدم تمدید قرارداد پتروچی با دوکاتی،...

موتوجی‌پی ایران – چندی پیش با پیوستن جک میلر به تیم دوکاتی، دنیلو پتروچی اعلام کرد که تیم دوکاتی تمایلی به ادامه همکاری با او ندارد. در این شرایط، آینده پتروچی در موتوجی‌پی مبهم خواهد بود.

هفته گذشته، با پیوستن جک میلر به تیم دوکاتی، شایعات مبنی بر آن که چه کسی هم‌تیمی وی خواهد بود بالا گرفت. اکنون با توجه به عدم تمدید قرارداد پتروچی با دوکاتی، احتمال ادامه فعالیت آندره دویزیوسو افزایش یافته است. چندی پیش، مذاکرات بین دویزیوسو و دوکاتی به دلیل اختلاف‌نظرهای مالی متوقف شد اما با توجه به آن که گزینه بعدی وی، یعنی تیم کی‌تی‌ام، اعلام کرد که تمایل دارد ترکیب تیم خود را برای فصل بعد حفظ کند، احتمالا مذاکرات دویزیوسو و دوکاتی از سر گرفته می‌شود.

دنیلو پتروچی در رابطه با خروج از دوکاتی گفت:

دوکاتی تصمیم گرفته تا همکاری ما به پایان برسد. من از این بابت متاسفم اما می‌خواهم مسابقات موتوجی‌پی را ادامه دهم. تنها یک فصل از قهرمانی ما در موتوجی‌پی گذشته و من می‌خواهم آن را تکرار کنم.

پایان همکاری دنیلو پتروچی با تیم دوکاتیپایان همکاری دنیلو پتروچی با تیم دوکاتی

دنیلو پتروچی – ایتالیا 2019

وضعیت دنیلو پتروچی بعد از ترک دوکاتی

اکنون بازگشت دنیلو پتروچی به پرامک دوکاتی نیز ممکن نخواهد بود؛ زیرا دوکاتی تصمیم دارد موتورسوار موتو دو کی‌تی‌ام و قهرمان فصل 2018 موتو سه، یعنی خوخه مارتین، را برای فصل بعد در تیم خود به کار گیرد. با این شرایط، تنها گزینه موجود برای پتروچی تیم آپریلیا خواهد بود. برنامه تیم آپریلیا به رای دادگاه FIM برای اتهام آندره یانونه به دوپینگ بستگی دارد. تیم آپریلیا اعلام کرده در صورت عدم محرومیت یانونه، تمایل دارد فعالیت خود را با این موتورسوار ادامه دهد.

الکس اسپارگارو، موتورسوار دیگر آپریلیا، هفته گذشته اعلام کرد که به امضاء قرارداد با آپریلیا برای فصل آینده نزدیک است و این احتمالا آخرین حضور وی در موتوجی‌پی خواهد بود.

وی درباره دنیلو پتروچی گفت:

احساس می‌کنم کنار گذاشتن پتروچی توسط دوکاتی ناعادلانه است. او می‌تواند برای فصل 2021 برای تیم دوکاتی در مسابقات سوپربایک فعالیت کند. جایی که احتمال زیاد جایگزین چاز دیویس می‌شود.

ویراستار » انسیه صفری این نوشته را به اشتراک بگذارید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه موتورسواری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس همسر عروسکی محمدرضا رهبری بازیگر سریال سیب ممنوعه / همسر شیکش رو دست همه زد !