بروشور «پرتوی از آفتاب» منتشر شد


بروشور «پرتوی از آفتاب» منتشر شد

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری فجر نور گفت: بروشور «پرتوی از آفتاب» به مناسبت سالروز ارتحال امام خمینی (ره) و شهدای والامقام قیام 15 خرداد ماه توسط فعالان این کانون طراحی و منتشر شد.

«حسن مهدوی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: بروشور «پرتوی از آفتاب» به مناسبت سالروز ارتحال امام خمینی (ره) و شهدای والامقام قیام 15 خرداد ماه توسط فعالان این کانون طراحی و منتشر شد.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری فجر نور تصریح کرد: در این بروشور شخصیت حضرت امام خمینی (ره) از دیدگاه های رهبر معظم انقلاب اسلامی بیان شده است.

وی ادامه داد: ابعاد روحی و معنوی، ویژگی های امام (ره)، بنیانگذار نظام اسلامی بر پایه مردم و بر اساس وحدت کلمه، اخلاق و تواضع، دعا و توسل و ارتباط با معصومین (عیلهم السلام)، قاطعیت و سازش ناپذیری، شجاعت، حراست از ارزش ها، احیای اسلام ناب محمدی و بیداری و عزت اسلامی از جمله موضوع های مطرح شده در این بروشور است.

مهدوی خاطر نشان کرد: این بروشور به همت فعالان این کانون طراحی و با مشارکت ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل به چاپ رسید.

این مقام مسئول افزود: همزمان با آئین گرامیداشت سالروز ارتحال امام خمینی (ره) در مصلی اردبیل این بروشور در بین علاقمندان و ارادت مندان آن حضرت توزیع خواهد شد.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری فجر نور تاکید کرد: مقام معظم رهبری به عنوان شاگرد و جانشین خلف صالح آن حضرت و شخصیتی که بیشترین مطالب را در خصوص حضرت امام خمینی (ره) بیان کرده به عنوان بخشی از فرازهای این بروشور انتخاب شد.

بروشور «پرتوی از آفتاب» منتشر شد

بروشور «پرتوی از آفتاب» منتشر شد

پایان پیام/365

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن برای فارغ التحصیلی پیش دبستانی